Versetul zilei

Monday, September 10, 2012

Pagini dintr-un jurnal...

Oamenii îmi dau etichete şi de ce să mint zicând că le dezlipesc? Nu fac asta. Şi de ce aş face-o? Ei oricum îmi vor lipi altele...
Nu cu ei este problema, nu de oameni mi-e frică mie, ci de Acela ce cunoaşte totul şi poate să îmi dea pe faţă într-o clipă toată viaţa cu toate amănuntele.Şi nu că mă tem de ce părere vor avea cei din jur când o vor afla, ci mă tem de reacţia pe care o voi avea eu când îmi voi da seama cât timp am pierdut irosindu-l.Mi-e teamă că îmi voi da seama că am făcut atât de multe lucruri inutile şi atât de puţine lucruri bune. Că n-am râs şi n-am îmbrăţişat oamenii îndeajuns de mult.Că n-am iubit din toată inima şi n-am spus mereu adevărul.Că de multe ori am dramatizat totul şi am plâns prea mult în loc să mă duc să-mi cer iertare.Că m-am comportat ca un copil atunci când ar fi trebuit să fiu un adult , şi ca un adult atunci când ar fi trebuit să îmi permit să fiu copil. Mi-e teamă că nu am reuşit încă să-mi perfecţionez gândirea şi să nu mai ţip la cei dragi. Mi-e teamă că nu m-am rugat aşa cum ar fi trebuit să o fac, că nu am iertat de fiecare dată şi nu am spus vorbe cu căldura cu care ar fi trebuit spuse. 
Ce am să zic atunci? Cu ce să mă scuz? Oamenii mă vor eticheta mereu dar cum voi putea oare să dezlipesc eticheta pe care o va lipi Dumnezeu după ce inima îmi va înceta să mai bată?

8 comments:

  1. Nu cred ca vei mai putea sa dezlipesti eticheta pe care ti-o va lipi Dumnezeu.

    ReplyDelete
  2. toti avem etichete puse :)) slow...sa le pastreze pentru ei. :P

    ReplyDelete
  3. Nu conteaza etichetele celor din jurul nostru. O sa iti spun o poveste , sper sa nu o fac prea lunga.

    Intr-o zi cu soare , unui taran i se intampla o nenorocire. Magarul reuseste prin propriile ,,actiuni" sa scape intr-o fantana secata . Necajit omul , isi cheama vecinii si rudele sa il ajute. Cu totii au dat un verdict : magarul nu poate fi scos din fantana . Necajit , omul a luat si el o decizie: sa curme suferinta magarului si a hotarat sa arunce pamant in fantana pana il acopera. Omul impreuna cu vecinii lui s-au apucat sa arunce pamant in fantana cu lopetile. Dupa primele 2 lopeti de pamant primite in cap , magarul a inceput sa constientizeze ceea ce i se va intampla si a inceput sa strige , totul degeaba...bineinteles. Fiecare lopata de pamant care ii ajungea in cap , magarul se scutura iar pamantul de pe el cadea. Oamenii au continuat sa puna iar magarul sa se scuture de pamant iar prin acest mod acesta se ridica la suprafata.Pana in punctul in care magarul ajunge aproape de suprafata si sare din fantana.

    Morala : Mereu vei fi deasupra celor ce iti acorda ,,verdicte" sau ,,etichete" .
    Orice lopata de noroi iti va fi aruncata in cap , scutura-te si mergi mai departe , astfel vei ajunge acolo unde meriti .

    Iar continuarea la ce ai scris :
    Dumnezeu IARTA ! El nu te va eticheta niciodata si nu-ti va acorda ,,verdicte". Nu te scutura singura de etichetele puse de altii pentru ca ele cad singure.

    Sa ai o seara minunata si ai grija de tine ! >:D<

    ReplyDelete
  4. Unii au pacate atat de mari si tot nu se caiesc precum o faci tu...

    ReplyDelete
  5. Este o scenetă numită ”Ești prețios” de Max Lucado, adică e un pasaj din cartea lui.
    Cred că o găsești pe net.
    Oamenii mereu ne vor pune etichete, dar acele etichete nu au importanță deoarece oamenii sunt schimbători. Singura etichetă e cea a lui Dumnezeu, care mereu va fi una care să ne ridice dacă căutăm să îi fim plăcuți lui. :)

    ReplyDelete