Versetul zilei

Tuesday, September 25, 2012

Cel care mi-a cucerit inima...

Tema: ”Portretul celui care ți-a cucerit inima ” propusă de B.D.

Cred că oricine şi-ar dori să aibă lângă el acea persoană cu care să-şi petreacă întreaga viaţă.Poate e ceva specific fetelor să viseze la acel prinţ din poveşti care e mereu perfect şi îndeplineşte toate cerinţele necesare.Am sperat şi eu la o persoană specială, cea care să fie mereu lângă mine pentru totdeauna, cel pe care Dumnezeu l-a pregătit şi l-a pus deoparte. Portretul lui fizic în viziunea mea era cândva brunet şi fără ochi căprui, portretul moral în viziunea mea nu prea era conturat. Şi a trecut timpul şi n-am primit nici un prinţ.Teribilă dezamăgire.Vorba aia, a trebuit să sărut broscoi dar nici urmă de prinţ. Am înţeles totuşi într-o zi cum mi-aş dori să fie prinţul meu. Şi atunci prima calitate pe care am ales-o a fost să îl iubească pe Dumnezeu.A doua calitate pe care acea persoană trebuia să o aibă era să mă iubească.O a treia calitate să fie sănătos. 
 Ei, prinţul nu a apărut când am vrut eu şi poate nici când au vrut alţii, a apărut la momentul potrivit şi ales de Dumnezeu. Şi daţi-mi voie să vă spun că nu e nici brunet, şi spre dezamăgirea mea are ochi căprui. Să cer alt prinţ?
Cel care mi-a cucerit inima nu este exact cum am vrut eu să fie, nu este nici măcar cât aş fi putut să cer dacă aş fi putut să pun toate calităţile posibile.Cel care mi-a cucerit inima este mai mult decât atât, mai mult decât merit şi asta pentru că s-a gândit Dumnezeu la toate şi mi-a dăruit o persoană minunată lângă care aş vrea să trăiesc nu o viaţă întreagă că nu-mi ajunge, ci 20, o veşnicie. Şi nu pot decât să mă minunez de fiecare dată şi să spun "Mulţumesc Doamne".Să nu credeţi acuma că e vorba de nu ştiu ce super man, e doar un om normal cu un suflet mare.Pentru că mai există şi prinţi în ziua de azi, dar nu de ăia perfecţi ca în poveşti, ci din aceia care mai şi greşesc din când în când dar care te completează şi sunt darul primit de la Dumnezeu.
Deci , vă doriţi un prinţ? Rugaţi-vă pentru el şi o să primiţi mai mult!
Ce trebuie să facem după aceia? Să îl păstrăm. Dacă lucrurile nu merg bine nu înseamnă că prinţul era defect ci că trebuia să avem grijă de el!

26 comments:

  1. Wow... am citit cu sufletul la gură!
    Dumnezeu a lucrat frumos în viața ta. Deși cred că au fost câteva lacrimi, broscoi, dar văd că răspunsul a depășit cele mai mari așteptări!
    Felicitări!
    Mulțumesc de participare! :)

    ReplyDelete
  2. ma bucur ca ai primit un dar! pastrati-va amandoi ca pe niste comori! nimic nu e intamplator :)
    si eu am avut nevoie de un print, iar acum il am langa mine, daruindu-ne unul altuia sufletele in fiecare zi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma bucur ca ai alaturi e tine un print :)

      asa sper sa il pot vedea mereu ca pe o comoara.

      Delete
  3. Sunteti un print si o printesa superbi :*

    ReplyDelete
  4. Foarte frumos ! Am mai spus asta si o mai repet , cat ma bucur sa vad colegii mei de blogsfera crestini cu suflet mare , credinciosi si cu incredere in Domnul. Mi-ai dat de gandit cu aceasta postare , cred ca tot ceea ce conteaza cu adevarat este rabdarea si increderea . Si cred ca daca ti-e scris sa fi cu cineva care sta chiar si la celalalt capat de lume , ei bine , asa va fi ! Iti multumesc ca ti-ai pus aici sentimentele si trairile , acum ma intreb , cati broscoi o sa sarut eu pana dau de print ? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu se stie cati broscoi, cred ca o sa afli tu:P dar ai putea sa ignori broscoii si sa treci direct la print.

      Delete
  5. Intr-adevar, asa zic si eu: Dumnezeu ne da ceea ce ne dorim cu adevarat, nu ceea ce credem ca ne dorim.
    Apreciez felul in care ai vazut lucrurile, mai adanc de aparente. De fapt, ai inteles propriile tale aparente, ceea ce e si mai important.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu am gandit lucrurile asa cum le vezi tu, acuma realizez ce am facut :D

      Delete
  6. Ce frumos ai scris :x Ma bucur ca ti-ai gasit ,,printul" si va doresc sa fiti fericiti impreuna si sa dainuiti in caldura sufleteasca si iubire !

    ReplyDelete
  7. Suna bine, insa pentru cei ce nu sunt asa de norocosi ar fi super o tema gen "Portetrul celui/celei ce ai putea/puteau-o iubi!

    ReplyDelete
  8. Frumos! Va doresc multa rabdare si fericire

    ReplyDelete
  9. Cat pot sa ma regasesc in aceasta postare si eu m-am rugat pentru acest print si l-am primit exact ca si tine mai bun si mai special decat am sperat si este langa mine oricand si la orice.Mereu ii multumesc ca mi-a dat acest miracol ,ce ma salveaza mereu de la orice ,el este totul...iubirea lui conteaza enorm.Si la tine imi dau seama ca este la fel si sper sa fiti fericiti nu o viata ,toate vietile posibile si imposibile sa fiti alaturi unul de celalalt ,sa fiti fericiti mereu! >:D< Minunate randuri. :x

    ReplyDelete
  10. Lavi, datorită postării tu ești cea care alege tema pentru următoarea postare.
    Ea să aibe la bază tot relațiile.

    ReplyDelete
  11. Atat de sensibila postarea.Mi-au dat lacrimile.
    Sa fiti fericititi!
    >:D<

    ReplyDelete
  12. Frumos!Sper sa fii fericita alaturi de cel pe care il iubesti si sa nu va despartiti niciodata.
    Toata lumea isi doreste un print,dar din pacate printii nu sunt prea multi,iar uneori nu-ti dai seama ca acela ar putea fi printul tau ,pentru ca il lasi sa-ti scape.

    ReplyDelete
  13. Foarte frumos...va doresc sa fiti fericiti si va va iubiti mereu. Ma bucur din suflet pentru tine.

    ReplyDelete
  14. Ai putea sa te apuci de scris ceva serios.. o carte, ceva... ca vad ca te pricepi.

    ReplyDelete