Versetul zilei

Thursday, September 6, 2012

Plouă la fereastră.

Îţi arde inima de durere, de amăgire şi de nervi. Ceva o macină dar nici măcar tu nu ştii ce.Priveşti spre fereastra deschisă la ploaia rece ce stă gata să topească şi flăcările inimii tale, dar parcă ceva nu o lasă. Totuşi, picăturile cad aliniate la pământ, în aceeşi direcţie în care odată cădeau peste tine doar că acum traiectoria lor este alta, una care nu te priveşte. Oftezi, te simţi pustie şi mai priveşti încă o dată ploaia, gândurile îţi fug departe. Imediat te vezi pe vremea când erai copil, când totul părea simplu şi erai mai inocent.În ce moment te-ai transformat în persoană care eşti acum? O persoana amară.Ştiu, ai vrea să te schimbi, să faci lucrurile să fie altfel şi totuşi ceva te opreşte, să fie aceeaşi piedică pe care o întâmpină şi ploaia? Dar stropii ating fereastra şi sar peste părul tău uscat , peste trupul tău rece şi peste inima ce este în flăcări.Te laşi cuprinsă de toate şi uiţi ce făceai acolo şi la ce te gândeai.O dorinţă puternică îţi cuprinde din nou inima, ai vrea pace şi linişte, ai vrea o lume senină, ai vrea să nu te mai temi de oameni iar apoi realizezi că şi tu eşti om, că de fapt trebuie să te temi de tine şi de răul pe care fără să vrei îl faci celorlalţi.

15 comments:

  1. Aş vrea să fiu un strop de ploaie şi să văd altfel încântarea sau neîncântarea oamenilor atunci cînd vine ploaia şi îi ia pe nepregătite... (la figurat :D)

    ReplyDelete
  2. Pff. parca sunt eu acolo..!! Parca ai facut desciretea mea..:|

    ReplyDelete
  3. Cei care doresc liniste , pace etc. trebuie sa-L gaseasca pe D-zeu !

    ReplyDelete
  4. atata timp cat raul pe care il faci nu e voit..ti se iarta jumatate din el :D..bine,voiam sa spun,intr-o nota mai vesela,ca notiunea asta de bine si rau e relativa...ce este bine?ce este rau?unde se termina binele si unde incepe raul?ideea e sa traim nu condusi de ranchiuna si dorinta de a-i rani pe cei de langa noi...
    cu un zambet pe fata iesi si infrunta ploaia! :)

    ReplyDelete
  5. In spatele ferestrei, ne aflam noi iubind picaturile de apa

    ReplyDelete
  6. noi facem mult rau ..dar nu il vedem ..e ca o joaca ..

    ReplyDelete
  7. Frumoasa postare ,desi nu imi place ploaia mi-a placut enorm ceea ce ai scris.

    ReplyDelete
  8. Ploaia ne linisteste ,dar ne face si melancolici ... cat de adevarata este ultima parte dar si intreaga postare.

    ReplyDelete
  9. mda... si eu ma regasesc, chiar in momentul asta, numai ca n-am ploaia...

    ReplyDelete
  10. Chiar imi place ploaia, nu stiu de ce, dar a inceput sa-mi placa si tare mult as vrea sa fiu in locul ei.

    ReplyDelete