Versetul zilei

Saturday, September 29, 2012

GOD IS HOPE

Dumnezeu este speranţă, sau ar trebui mai bine să spun Dumnezeu este speranţa mea. Nu s-a întâmplat nimic special ca să mă determine să spun această afirmaţie, doar am privit o poză şi am realizat cât adevăr spun aceste 3 cuvinte.De ce să mă mint singură spunând că am ajuns până aici bazându-mă pe mine?
Nu ar avea rost. Adevărul e că sunt astăzi aici pentru că am avut speranţă a cărei temelie stă într-o relaţie sănătoasă cu Dumnezeu. Iar acum privesc viitorul, nu ştiu ce va fi, ştiu doar atât GOD IS HOPE AND HE IS WITH ME in EVERY DAY :)

8 comments:

  1. Asa e.Dumnezeu ne indruma si ajungem unde ne propunem numai daca avem sperante.

    ReplyDelete
  2. Intotdeauna Dumnezeu reprezinta speranta,chiar daca noi credem sau nu asta..

    ReplyDelete
  3. Dumnezeu este totul prin tot ceea ce există.

    ReplyDelete
  4. Ar fi un detaliu mic de precizat, Dumnezeu exista insa nu exista pentru toti, cel putin nu pentru cei ce nu cred in el.

    ReplyDelete
  5. True! :) mi-au placut foarte mult cuvintele tale.

    ReplyDelete
  6. Dumnezeu este intotdeauna alaturi de noi si ne lumineaza pasii!

    ReplyDelete
  7. Adevarat, Dumnezeu e cel care merita laudele pentru ceea ce suntem astazi, acum.

    ReplyDelete