Versetul zilei

Tuesday, September 11, 2012

În septembrie nu-i loc de plâns.

Ai venit toamnă, ţi-ai făcut intrarea ca o regină iar acum continui să domneşti.Ei şi ce dacă? Crezi că poţi speria oamenii dacă vii cu ploi şi nostalgie, dacă laşi vântul să bată mai tare şi aduni mai multe probleme?
Am noutăţi pentru tine, în septembrie nu-i loc de plâns, nu-i timp pentru durere şi amăgire.Poate octombrie va fi mai puţin ocupată dar în septembrie nu mai încap indoiala şi grijile, pe acestea le-am lăsat de mult în mâna lui Dumnezeu.
Ce spui de asta, toamnă?

8 comments:

  1. ”În septembrie nu e loc de plâns”, deoarece Domnul e la lucru! :)
    Frumoasă încurajare!

    ReplyDelete
  2. Mie toamna intotdeauna mi s-a parut melancolica,trista...

    ReplyDelete
  3. Ai venit toamna, si ai plecat vara:(.

    ReplyDelete
  4. Niciodata nu ar trebui sa fie timp pentru suferinta, dar este imposibil.

    ReplyDelete
  5. Toamna,întradevăr,e tristă,dar e anotimpul meu...mă simt aşa bine toamna...

    ReplyDelete
  6. N-ar trebui sa fie niciodata loc de plans :) Dar mie imi place nostalgia toamnei.

    ReplyDelete