Versetul zilei

Tuesday, September 11, 2012

Mesaj pentru tine!

Ştii tu, oricine ai fi am un mesaj pentru tine.Poate l-am mai repetat şi în alte articole dar este necesar să vin şi să îţi spun şi acum: Dumnezeu te iubeşte! Dumnezeu l-a trimis pe Fiul Său Isus să moară pentru păcatele tale ca tu să ai viaţă veşnică.Dumnezeu te iubeşte, te aşteaptă şi vrea ca să îţi ofere eliberarea de care ai nevoie.Nu-L amâna, şi nu te baza doar pe o relaţie superficială.A fi copilul lui Dumnezeu nu înseamnă a crede în El şi a te ruga din când în când ci înseamnă a trăi o viaţă curată, după Cuvântul Lui. El te vede, îţi cunoaşte întreaga viaţa şi mai mult de atât El te aşteaptă să te împaci cu El.Poate azi e ultima strigare, ultima dată când mai bate la uşa ta, nu-L refuza!
Acum e momentul cel mai potrivit să îţi pui viaţa în ordine, să laşi păcatul la crucea Lui şi să-L accepţi ca Domn şi Mântuitor în viaţa ta.Nu te înşela singur spunând că Dumnezeu nu există şi nu te mai uita la alţii sau la tot ce se întâmplă în lume, uită-te la tine pentru că tu sigur ai nevoie de Dumnezeu!

16 comments:

  1. Foarte adevarat! Pacat ca nu stim sa-L pretuim asa cum trebuie.

    ReplyDelete
  2. Dumnezeu mereu ne va iubi, indiferent decat de rai sau buni sunte.

    ReplyDelete
  3. da acest lucru este foarte esential, de el depinde intreaga noastra viata.

    ReplyDelete
  4. exista..in fiecare dintre noi <3 peste tot, oriunde, oricand...
    e tot ceea ce ne tine pe noi treji. si fericiti.

    ReplyDelete
  5. Dar oare,câţi dintre noi credem cu adevărat în asta?

    ReplyDelete
  6. M-ai lasat fara cuvinte, din nou. Iti multumesc pentru aces post, iti multumesc! :*

    ReplyDelete
  7. E bine ca imi reamintesti asta!:*:)

    ReplyDelete
  8. Foarte frumos. Eu niciodata nu voi nega existenta Lui. Dumnezeu exista iar El este Tatal Meu si al tuturor. Intotdeauna i-am multumit pentru ce am si m-am rugat la El , pentru mine si pentru toata lumea !

    ReplyDelete
  9. Cand ai pe cap cele mai mari neplaceri ce ar trebuie sa inteleg , ca nu te mai iubeste?

    ReplyDelete
  10. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    ReplyDelete
  11. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    ReplyDelete