Versetul zilei

Sunday, March 23, 2014

Muzică, amintiri şi melancolie

 Sursă imagine: bobsegarini.wordpress.com

 Am primit o leapşă de la Alecsandra Alle , pe care vreau să o onorez cu întârziere. :D

  Regulile sunt simple:
          1.Cotrobaie prin playlist si vezi ce melodii iti trezesc amintiri.
          2.Scrie despre fiecare.
          3.Nominalizeaza alti bloggeri.
          4.Lasa un mesaj celor pe care i-ai nominalizat.
 Daţi click pe numele melodiilor dacă vreţi să le ascultaţi
Nu-mi trezeşte o amintire anume, dar parcă îmi atinge sufletul, îmi scoate în cale trecutul, prezentul, mă nelinişteşte şi mă linişteşte în acelaşi timp.
 Mă duce cu gândul la iubitul meu, aşa a început totul, dintr-o prietenie foartă strânsă...my best friend.

Pentru că fiecare vers din această melodie se potriveşte atât de bine relaţiei mele cu el, nu aş putea să o ascult fără să mă atingă, indiferent de cât de multe ori am auzit-o.

Nu pot să ascult melodia asta, fără să mă gândesc la cât de frumoasă este viaţa...

Credeţi sau nu , acest cântec mă reprezintă în totalitate. :D

Pentru că mult timp m-am simţit mai prejos decât alte fete, am simţit că nu sunt destul de bună în ceea ce fac, că nu sunt frumoasă, că sunt prea slabă. Nu aveam încredere în mine, încă mă mai lupt cu asta. Dar într-o zi am înţeles nişte lucruri, iar melodia aceasta oglindeşte acele lucruri.

Mă duce cu gândul la oamenii din viaţa mea, care nu sunt lângă mine, dar pe care îi voi purta în inimă mereu.

I am his daughter
Este mai mult în mine, am mai mult de oferit...sunt copilul Lui. (La fel şi voi)

Eliza Pirosca- Gara vieţii
Când sunt la pământ, când nu mai am speranţă...


Mai am multe dar mă limitez, nu vreau să vă încarc. :D

Leapşa poate să o ia cine doreşte...


No comments:

Post a Comment