Versetul zilei

Friday, March 14, 2014

Problemă cu blogul

Am o problemă  cu blogul, nu îmi afişează numele de la lista de blogger, de exemplu: "My blog list" , apoi nu îmi salvează linkurile către bloguri, le salvez şi nu mi le pune... după care nu îmi detectează url-ul la blogurile care sunt pe lista, desi în înainte îmi detecta.
Menţionez că tema pe care o are blogul acum nu este luată gată facută ci este de la blogger...

Nu îmi pot da seama ce are , vi se întâmplă şi vouă sau doar eu păţesc aşa?

14 comments:

  1. Si la mine persista aceeasi problema.Dar nu-ti fa griji,probabil actualizeaza platforma si in scurt timp lucrurile vor reveni la normal.

    ReplyDelete
  2. Imi pare rau. Nu stiu cum sa te ajut. :(
    Sa te ajute Domnul sa rezolvi.

    ReplyDelete
  3. mai tot timpul am si eu probleme cu blogul. stiu sigur ca acestea sunt din cauza administratorului platformei. nu-ti ramane decat sa astepti pana se remediaza. iar pentru un plus de usurare a situatiilor, stiu ca e bine sa fie un sablon cat mai simplu, iar blogul sa nu fie incarcat cu multe chestii (poze cine stie de pe unde, filme etc...)

    ReplyDelete
  4. Mie cateodata nu imi afisa nici urmaritori (GFC) dar si-a revenit pana la urma.Sigur e de la platforma blogspot :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, vad ca si-a revenit, cel putin cu ;lista, ca numele listei tot nu il arata.

      Delete
  5. Nu am avut probleme de genu. Doar că mi-a băgat un blog la ceea ce urmăresc și poate nici așa nu e de la sine. Poate cineva mi-a spart contul... Puțin de crezut, cu mult mai puțin decât prima variantă...

    ReplyDelete
  6. Dar eu vad ca iti afiseaza blogroll-ul.

    ReplyDelete
  7. Acum da, dar nu vrei sa stii cati nervi mi-am facut cu el :)).

    ReplyDelete
  8. Si eu am aceesi problema acum, cum ai rezolvat-o?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am facut nimic.. doar m-am chinuit cateva ore sa pun lista de blogroll si foarte greu imi vedea toate blogurile...

      Titlul nici acum nu apare.

      Delete