Versetul zilei

Wednesday, March 12, 2014

Fii tu aşa cum vrei să fie ceilalţi


O vorbă bună, un zâmbet cald, o privire prietenoasă, o îmbrăţişare călduroasă, un ajutor oferit din sinceritate  voluntar fără recompensă, acestea sunt doar câteva dintre lucrurile pe care noi le aşteptăm poate de la oamenii pe care îi iubim şi pe care ei la rândul lor le aşteaptă de la noi.

Însă le dăruim? 
Suntem aşa cum am vrea ca ceilalţi să fie pentru noi?

Îţi doreşti o vorbă bună, dar câte vorbe bune ai spus astăzi?

Îţi doreşti un zâmbet cald dar câte zâmbete ai împărtăşit cu cei din jurul tău astăzi? 
Ştiai că uneori un singur zâmbet oferit poate schimba ceva?

Îţi doreşti o privire prietenoasă dar în ce mod i-ai privit pe cei ce ţi-au ieşit în cale astăzi, inclusiv pe cei care te-au călcat pe nervi?

Îţi doreşti o îmbrăţişare călduroasă dar câte persoane au rămas astăzi fericite în urma îmbrăţişărilor oferite de tine?

Îţi doreşti un act de voluntariat, de ajutor fără recompensă dar ai făcut tu asta pentru cineva astăzi? Fără să aştepţi nimic în schimb? 
Să ştii că recompensa poate fi şi mulţumirea pe care o primeşti.

Hadeţi să nu mai aştetpăm de la cei de lângă noi mai mult decât le dăruim!

Aş dori să rămâneţi cu acest gând: 
Fii tu aşa cum vrei să fie ceilalţi!

6 comments:

  1. Ai pus punctul pe i si sper ca stii la ce ma refer ;))

    ReplyDelete
  2. Buna ziua si buna sa va fie inima ,fascinanta tema ...am inteles si eu ,cam dupa cativa ani incoace ca schimbarea pe care o doresc in jurul meu trebuie sa inceapa cu mine ....desi pare in zadar ,in realitatea pura are rezonanata pentru ca tot ceea ce emit la nivelul intentiei prin gand creaza un camp care influenteaza ceea se sunt,ce vreau sa devin,ce imi doresc sa se intample in jurul meu...asa,conform zicalei ca 'Bine faci ,Bine gasesti'...si-apoi daca vrem cu adevarat sa ne schimbam numai sa ne gandim cu traire adevarata la Dumnezeu pentru ca la EL toate sunt cu putinta si lucrarea divina se savarseste in mod instantaneu. Cu Dumnezeu in cuget ,in suflet si in inima viata este o infinita primavara ,asa ca ziua aceasta binecuvantata pentru care sunt recunoscatoare si pe care mi-as dori sa o zidesc spre renasterea gandului bun ,a vorbei bune,a faptei bune ,a caracterului bun ,a unei vieti bune si fericite ,idealul desavarsirii operei divino-umane.Si cand te gandesti ca toate acestea exista cu adevarat la discretia noastra iar noi ne-am indepartat atat de mult incat ni se par imposibil de imaginat ...numai cat nu ne striga ...''SUNT AICI ,IN INIMA VOASTRA !''Cu drag,Gina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna ziua!

      Ma bucur ca vezi lucrurile asa, Gina, si eu mi-am propus asta de ceva timp si tocmai de acolo a venit si acest articol. Sper sa reusesc.

      Bine spui, "cu Dumnezeu in cuget viata este o infinita primavara" am sa imi permit sa fur acesta idee, sper ca nu te superi, sa o scriu undeva la mine prin agende.

      Multumesc pentru vizita Gina :) ma bucur sa te vad pe aici.

      Delete
  3. Doare insa cand tu ai facut deja schimbarea si apar lupii deghizati in oi....incercand sa-ti terfeleasca sufletul!....e asa pacat cand unii profita tocmai de cei buni, considerandu-i slabi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, asa e... dar pana la urma tot pt binele nostru facem acea schimbare, si merue vor exista oameni care sa ne faca rau...

      Delete