Versetul zilei

Friday, March 28, 2014

Cutiuţa cu idei 9

  Sursă imagine:www.opinii.md

NOTĂ! Cutiuţa cu idei este o rubrică aparte, în care voi scrie citate, poezii, sau orice îmi trece prin gând, şi voi scrie atunci când voi simţi deci nu are o zi anume. Sper să vă placă!


În faţa mea e doar o bancă părăsită,
Şi cerul parcă plânge astăzi,
Plânge pentru iubirea mea neîmplinită,
Lasată pe undeva pe străzi.

E frig afară şi bate un vânt puternic,
Iar eu privesc pe geamul aburit,
Mă doare sufletul cel netrebnic,
Căci azi iubirea mi-a murit...

Şi tot privesc, fără să scot nici un cuvânt,
Ea e tot acolo, e banca noastră,
Frunzele sunt purtate de acelaşi vânt,
Noi nu ne mai vedem în zarea albastră.

Mă doare sufletul şi îmi este rece,
Mă doare amintirea ce vine către mine
E un trecut întunecat care nu trece,
Şi plâng şi eu printre suspine...

Poezia se referă la un regret ce îl am faţă de o persoană din trecutul meu.

4 comments:

  1. Lavinia, imi place mutl poezia si se vede ca ai dragoste fata de acea persoana din trecut! Iubire tie si zambete! x

    ReplyDelete
  2. Frumos. Imi suna ca o inima ranita, gresesc?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc. Sincer, nici eu nu stiu... poate e ranita... sau a fost...e mai mult un regret, un dor catre o amintire.

      Delete