Versetul zilei

Tuesday, March 25, 2014

Lista mea de binecuvântări

Sursă imagine:faithlovejoyhope.wordpress.com

M-am gândit să fac o listă cu lucruri pe care dacă le avem ne putem numi binecuvântaţi. Am această listă în plan deoarece în ultima vreme am  tot avut contact cu persoane care se simt defavorizate, sau simt că nu au nimic. Şi mi-am pus întrebarea: ce am făcut eu să am de toate? Să fiu fericită? 
Adevărul este că eu nu am făcut nimic, doar m-am încrezut într-un Dumnezeu puternic care mi-a oferit pe rând anumite lucruri, dacă aveţi şi voi o astfel de listă atunci înseamnă că sunteţi binecuvântaţi, dacă nu aveţi o astfel de listă tot binecuvântaţi sunteţi şi sunt sigură că pe parcurs veţi mai primi binecuvântari...

Iată lista mea...

Mă simt binecuvântată pentru că:

-în fiecare dimineaţă mă pot trezi, inima îmi bate, pot umbla pe picioarele mele, pot să văd, să aud, pot să cânt chiar dacă nu am o voce extraordinar de frumoasă, îmi pot folosi mâinile, nasul, pot mânca, cu alte cuvinte sunt sănătoasă.
-am o familie, chiar dacă nu mi-a oferit tot ce aveam nevoie pe plan sufletesc sau material, dar o am, o am şi e a mea.
-am în suflet oameni care mi-au pătruns în viaţă şi mi-au lăsat iubire, amintiri, m-au schimbat, chiar dacă nu sunt lângă mine acum.
-am oameni care au grijă să îmi aducă zâmbetul pe faţă, să mă ridice, să se pună lângă mine când nu au puterea să mă ridice.
-nu duc lipsă de pâine, de haine de îmbrăcat, nu îmi pot permite toate minunăţiile, dar am strictul necesar.
-am un loc pe care să îl pot numi "acasă" chiar dacă nu e casa mea.
-am o şcoală la care să merg, să învăţ ce îmi place
 
 Sursă imagine:weheartit.com

Mai sunt şi altele dar aş vrea să mai menţionez ceva, am un Tată în cer care mă iubeşte şi mi-a dăruit aceste lucruri, ele nu sunt cine ştie ce, sunt doar ceea ce eu consider binecuvântările mele. Poate voi aveţi alte binecuvântări sau lucruri care vă fac viaţa mai frumoasă, astea sunt ale mele...
Şi eu am greutăţi şi probleme, şi eu am momente în care sunt singură, şi eu am destule la fel ca şi voi, dar viaţa are părţi frumoase şi trebuie să ne bucurăm de ea.

Fericirea, după mine, nu stă în ceva anume, nu stă într-un iubit minunat sau într-o maşină scumpă, nu stă într-o familie perfectă, fericirea e acel ceva ce te face să zâmbeşti, ce îţi dă pace în suflet, e relativă, azi poate fi un căţeluş, mâine o pensulă şi o foaie albă.

Totul depinde de voi, de aştetpările voastre de la viaţă, nu fiţi fixaţi pe ceva anume, bucuraţi-vă de tot şi de toate, binecuvântare e în primul rând să îl ai pe Dumnezeu. 

14 comments:

  1. Draga mea Lavinia, sa stii ca m-am gasit si eu in toate binecuvantarile pe care tu le ai si ma simpt binecuvantata si fericita!
    Am citit cu glas tare acest text al tau, imi place mult cum scrii, foarte mult!!!
    Te pup cu drag si ramai binecuvantata de Dumnezeu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca si tu ai binecuvantarile acestea!

      Multumesc.
      Si eu iti doresc la fel, sa ramai binecuvantata si sa fii binecuvantata si mai mult :)

      Delete
  2. Trebuie să citești O mie de daruri! Merge perfect cu ideea ta! :)

    ReplyDelete
  3. frumos! ar trebui sa ne puna pe ganduri aceasta lista a ta!:)

    ReplyDelete
  4. Felicitari pentru optimism! Esti optimista, si asta e o binecuvantare! Te pup :*

    ReplyDelete
  5. de multe ori, cand ma simt nefericita, incep sa ma compar cu altii. si realizez ca sunt oameni mult mai nefericiti decat mine, mult mai chinuiti de lipsuri, deznadejde, neputinta si durere, si-atunci sunt fericita cu ceea ce am.
    dar ce este binecuvantare si ce nu cand spui "aceste lucruri, ele nu sunt cine stie ce"? ce ar putea fi "cine stie ce"?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa este, mereu vor fi altii mai chinuiti decat noi.

      Pai eu am zis ca nu sunt cine stie ce, pentru ca de multe ori ni se pare ca sunt lucruri normale ceea ce am enumerat eu mai sus, adica nu toata lumea vede aceste lucruri ca pe un dar sau ca pe o binecuvantare. Unii oameni pur si simplu le au mereu de-a gata si tind sa creada ca toti ar trebui sa le aiba..ca sunt normale, adica ni se pare ceva normal ca un copil sa se nasca sanatos, si anormal ca un copil sa se nasca cu un handicap corect? Si atunci de ce ar fi o biencuvantare sa mergi sau sa ai maini sau etc..?
      Intelegi ce vreau sa zic?

      SI legat de ultima intrebare, pai ar putea fi poate bogatia, banii....nu stiu..o masina..sau altceva la care visam si nu avem sau altii au si noi nu.

      Delete
  6. Foarte frumos , ai niste idei tare frumoase . Si eu ma gandesc , in general cand sunt nemultumita , la faptul ca unii n-au nici macar un sfert din ce am eu . Si nu e vorba neaparat de asta , insa eu am primit lucruri desi poate nu le meritam . Stiu ca Dumnezeu ma iubeste , si as vrea ca intr-o zi , sa fiu macar pe jumate vrednica de iubirea lui!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toata lumea e nemultumita..chiar si eu am mofturile mele dar ma trezesc din cand in cand si relaizez ca am pentru ca sa fiu multumitoare.

      E bine ca gandesti asa, ca ai primit lucruri ce nu le meritai..pt ca multi le primesc si au impresia ca li se cuvin...cand nu e asa.

      Nu suntem vrednici de iubirea Lui...dar totusi El ne iubeste atat de mult...

      Delete