Versetul zilei

Monday, March 24, 2014

Bună dimineaţa, oameni frumoşi!

 Sursă imagine:seacircus.tumblr.com

Azi este o zi minunată, nu pentru că ar fi soare afară, cel puţin nu la mine, nu pentru că am primit cadouri, nu pentru că avem un motiv special, ci pentru că avem dreptul să facem din fiecare zi din viaţa noastră o zi minunată.

Dacă Dumnezeu i-a poruncit inimii tale să continue să bată, tu continuă să faci ceva frumos cu viaţa ta. Meriţi şi poţi să faci lucruri minunate.
Am mai spus-o şi am să o mai spun, tu eşti minunea Lui, tu eşti un om frumos. 

Nu lăsa lacrimile să îţi curgă pe chip, nu lăsa durerea să te atingă, azi, spune-i să plece, spune-i că ai găsit pe cineva care este mai mult decât capabil să îţi rezolve problemele, pentru că Dumnezeu poate să facă asta, o ştii şi tu.

Nu lăsa o lipsă de chef să îţi strice ziua, nu lăsa oamenii rău inteţionaţi să te lovească. Aruncă aceste lucruri indiferent cât de importante ar părea şi trăieşte această zi şi fiecare zi de acum în colo ca şi cum ai vedea pentru prima dată un soare, un cer, ca şi cum i-ai vedea pentru prima dată pe oamenii de lângă tine, ca şi cum totul ar fi nou şi ar trebui descoperit.

Nu te îngropa în muncă, nu te lăsa mereu condus de dorinţa pentru bani, mai ia câte o pauză, nu uita că Dumnezeu se îngrijeşte şi de acest aspect al vieţii tale. Banii tăi tot de la El vin.

Roagă-te! Cu mulţumire, cu cereri şi dorinţe. Roagă-te! Fiecare zi frumoasă începe-o cu o rugăciune şi termin-o printr-o altă rugăciune.
Ştii de ce?
Pentru că oricât de frumoasă ar fi  o zi din viaţa noastră, prezenţa lui Dumnezeu o îmbunătăţeşte calitativ şi cantitativ!

Aşa că vă zic, bună dimineaţa, oameni frumoşi şi sper să aplicaţi ce am scris, ştiu, e greu, dar haideţi să încercăm da?
 

10 comments:

  1. Draga mea Lavinia, cuvintele tale ma face mai frumoasa si mai curajoasa. Esti un inger care aduce sfaturi pentru cei mai slabi in credinta.
    Te pup scump fata frumoasa la chip si suflet!!!

    ReplyDelete
  2. Ma bucur sa aud asta, este si ceea ce imi doresc, ca ceea ce scriu sa ajute, sa incurajeze...

    >:D< te imbratisez de la distanta!
    Multumesc!

    ReplyDelete
  3. la voi e deja noapte, asa ca iti spun si eu noapte buna, om frumos! :)

    ReplyDelete
  4. O zi plină de oameni frumoși îți doresc! :)

    ReplyDelete
  5. "Dacă Dumnezeu i-a poruncit inimii tale să continue să bată, tu continuă să faci ceva frumos cu viaţa ta. Meriţi şi poţi să faci lucruri minunate". Cat de frumos! Ai dreptate. Fiecare zi e o minune si ar trebui sa fim mai fericiti, bucurosi si recunoscatori lui Dumnezeu! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca esti de acord, as vrea ca toti sa vada lucrurile in felul asta.

      Delete
  6. Da .. cred ca daca l-am pastra pe Dumnezeu mai mult in gandul nostru , am fi mai mereu fericiti .

    ReplyDelete