Versetul zilei

Monday, December 13, 2010

Cand moartea iti bate la usa!


Cand moartea iti bate la usa nu te intreaba de unde vii si nici incotro te duci.Nu te intreaba cate visuri neimplinite ai si cu cine esti ceartat/a.

Sambata trecuta,  a murit o fata de 17 ani, in februarie urma sa fie ziua ei de nastere, urma sa implineasca 18 ani.Dar Domnul a vrut sa o ia acasa, pentru ca stia suferinta si durerea ei.

In timpul programului de priveghi, m-am gandit la mine.
De multe ori am pus altora intrebarea: ce se va intampla cu tine dupa ce vei muri, dar in acea seara m-am intrebat pe mine, ce se va intampla cu mine dupa ce voi muri?

Stiti, dupa ce mori, nu stiu exact unde ajungi inainte ca sa ajungi in cer sau in iad dar stiu un lucru.Dumnezeu nu te va intreba cat de popular ai fost in scoala generala sau in liceu, Dumnezeu nu te va intreba cu cati baieti sau fete ai fost impreuna, sau care saruta mai bine. Dumnezeu nu te va intreba ce fel de om era prietenul tau sau ce culoare are masina ta. Dumnezeu nu te va intreba nici macar ce medie ai avut la scoala, sau ce facultate doreai sa urmezi .
Dumnezeu te va intreba doar atat:
"Ce ai facut tu pentru mine?
Cat din timpul tau mi l-ai daruit mie?
 Cate din gandurile si planurile tale au avut legatura cu mine?"
Ma ingrozesc, pentru ca toate faptele mele ma duc direct in iad.
Pentru ca timpul meu darit Lui este egal cu 0. Da, ati auzit bine cu 0. Pentru ca daca mergi in fiecare duminica si sambata la biserica nu inseamna ca faci mare lucru pentru El. Si daca dai un coj de paine nu inseamna ca faci mare lucru pentru El.

Dumnezeul nostru este un Dumnezeu viu si puternic, El vrea ca noi sa ii daruim tot ce avem mai bun, inima, sufletul , intreaga viata,timpul nostru.

21 comments:

  1. Suntem prea egoisti si niciodata nu ii vom darui Lui atat cat trebuie,poate ca nu ii daruim nici pe jumate din cat ar trebui...

    ReplyDelete
  2. Domnul Isus ne avertizeaza:
    "Vegheati si rugati-va, ca sa nu cadeti in ispita;duhul este plin de ravna,dar trupul este neputincios" Marcu 14:38
    Oricat azi sa fiu plin de Domnul si sa iau decizii cu El, tendinta este ca sa ne delasam.
    Nu vi se intimpla ca azi sa ai o cercetare mare din partea Domnului si dimineata sa fii asa de gol? De multe ori mi se intimpla asta si plus ca mi-e greu sa ma trezesc dimineata sa ma umplu de El. La fel de multe ori prin efort propriu incercam sa fim pe placul Lui. Ajunge ca cineva sa ne calce pe batatura in ziua respectiva si totusi sa rabufnim in ciuda dorintei de a fii pe placul Lui Dumnezeu.
    De aceea trebuie sa cerem ajutorul sa ne ajute in asemenea momente sa apartinem Lui in totalitate.
    ESTE un cuvant de incurajare insa:
    "daca Dumnezeu ar tine cont de nelegiuirile omului, cine ar putea sta inaintea Lui?" Acesta este harul si frumusetea Lui pentru noi.

    ReplyDelete
  3. Dumnezeu este atat de bun cu noi, intr-adevar n.aripi sunt de acord cu ce ai scris tu, si cu dream la fel, ar fi mult mai bine daca i-am acorda mai mult timp Lui.

    ReplyDelete
  4. cand moartea iti bate la usa, atunci te speri si iti ceri iertare

    ReplyDelete
  5. Nu cred că mai este cineva, în ziua de azi, care să-i mai acorde timpul, trupul, viaţa, gândurile sale, Tatălui Ceresc. Lumea s-a schimbat prea mult, a devenit prea rea şi independentă şi individuală... şi nici la moarte nu cred că e bine totuşi să ne gândim... fiecare cum îi este scris. Eu aprob ideea că fiecare are destinul său, scris undeva. Consider că cel mai bine, în această viaţă, este să preţuieşti clipa şi să o trăieşti, nu în mod spectaculos, ci atât cât să te simţi bine şi să fii împăcat cu tine însuţi!:)

    ReplyDelete
  6. cand am citit postarea asta mi-am amintit de o cantare care spunea la un moment dat "sa mai salvam un suflet pentru El" Amin! insa ca sa salvezi un suflet pentru El trebuie sa ai o relatie vie si sa acorzi mai mult timp Domnului. Domnul sa ne ajute
    p.s mersi de incurajare nu iti stiu viata dar nu fi asa sigura...:) Domnul sa te binecuvinteze!

    ReplyDelete
  7. Eu cred un lucru si anume ca cei care se vor "sacrifica" pentru Dumnezeu cu trupul, cu inima, cu mintea, cu timpul, etc vor avea in Cer o rasplata mare. Daca acum nu profitam de acest timp care il avem pe pamant... 18, 20, 40, ... 100 de ani pentru a-I demonstra Lui Dumnezeu ca meritam cu adevarat sa intram in Imparatia Lui, atunci cu siguranta nu ne gandim prea mult la vesnicia pe care o vom petrece impreuna cu EL. Cred ca fiecare care a inteles cu adevarat ca pentru a intra in Imparatia Lui este nevoie de sacrificiu "maxim" si trebuie sa ne straduim cat mai mult sa Ii oferim ceea ce merita din partea noastra. Nu spun ca nu vor veni perioade cand probabil diavolul ne va incerca, dar tineti minte, Dumnezeu este de partea noastra, ne iubeste si Ne vrea pentru El, trebuie sa vrem si noi.

    ReplyDelete
  8. Ai dreptate, Lavinia. Se intampla sa cunoastem ce ar trebui sa facem,chiar le spunem altora, dar la aplicare nu stam bine. Este nevoie de cercetare personala cat mai des posibil. Dumnezeu nu trebuie sa fie in varful piramidei stabilite de noi, ci in centrul vietii in toate aspectele ei.

    ReplyDelete
  9. NU cred ca asta te intreaba sincer, ci mai degraba ce ai facut pentru altii si nu pentru tine. Dumnezeu nu e egoist ca sa intrebe ce am facut pentru EL.EL vrea sa stie ce am facut noi pentru altii , doar atat

    ReplyDelete
  10. Draga mea, Dumnezeu te va intreba "ce ai facut tu pentru sufetul tau, pentru evolutia sufletului tau; ce ai facut petru si din iubire. Pentru ca Dumnezeu nu este un stapan care iti cere socoteala pentru faptele tale, Dumnezeu este Iubire. Citeste pe blogul meu "Scrisori de la Dumnezeu" si vei intelege mai multe despre Dumnezeu.

    ReplyDelete
  11. E frumos ca ti-ai asternut gandurile in numele acelei fete care a murit si e frumos ce ai scris, si se afla adevar in randurile acestea. In timpul vietii noastre, trebuie sa acordam o farama de timp si sufletului nostru, iubind pe Dumnezeu si facandu-I voia. Frumos, Lavinia.

    ReplyDelete
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    ReplyDelete
  13. Ally ceea ce faci pentru Dumenzeu te ajuta sa cresti spiritual.A-ti face timp pentru El inseamna sa iti faci timp pentru oamenii care au nevoie de tine, sa citesti biblia care este cuvantul Lui, sa te rogi, sa ai o relatie apropiata cu El.Si daca faci asta cresti spiritual, deci acesta este timpul dedicat atat sufletului si cum zice si mallyna si oamenilor.
    De ce chiar nu puteti intelege la ce m-am referit csnd am scris?

    ReplyDelete
  14. Am inteles, draga mea, si chiar te-am admirat pentru felul in care gandesti.http://www.youtube.com/watch?v=n-Onwg9WCdI&feature=player_embedded#!(melodia despre care cred ca intrebai)

    ReplyDelete
  15. cata dreptate ai! nici nu mai am cuvinte, m-ai uimit si cu aceasta postare! Esti o persoana unica, si esti singura pe care am intalnit-o atat de credincioasa, buna si intelegatoare.

    >:D< :*

    Felicitari pentru intreaga ta munca depusa la crearea acestui blog :*

    ReplyDelete
  16. in cartea Conversatii cu Dumnezeu,ni se spune ca iadul nu exista ,eventual,iadul e in mintea noastra .

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Biblie ni se spune clar ca iadul exista! Si cred ca e mai important ce zice Biblia care este cartea lui Dumnezeu .

      Delete