Versetul zilei

Wednesday, December 29, 2010

Un inger vorbeste cu mine...

-De ce pleaca speranta?
-Nu stiu, pleaca si ea, poate din cauza ca tu ai izgonit-o si i-ai spus ca renunti la visele tale si ca nu mai crezi in ele.
-Am facut eu asta?
-Da, asa ai facut.
-De ce Dumnezeu nu mai este aici?
-Cum sa nu mai fie?El este aici dar Tu ai inima prea impietrita ca sa poti sa il simti.
-Nu, tu nu intelegi, eu aveam atat de multe vise, insa El mi-a tot zis sa astept, iar acum m-am saturat de mine, m-am saturat sa astept.
-Crezi ca El nu te mai iubeste?
-Nu, El a promis ca va fi langa mine mereu,cu siguranta ma iubeste.Da, Isus ma iubeste!
-Pai, gandeste-te te ca il superi acum pentru ca daca El ti-a spus sa astepti are motivele Lui.Iubeste, iarta asa cum si El te-a iertat pe tine, daruieste tot ce ai mai bun si nu uita sa astepti!
Pentru toti cei care inca lupta si cred in visele lor, pentru toti cei care sunt dezamagiti si s-au dat batuti am scris aceste cuvinte, inclusiv pentru mine.Pentru ca am vrut sa renunt la visele mele insa acum stiu ca trebuie sa astept ca Dumnezeu sa lucreze si trebuie sa lupt pentru ceea ce imi doresc.Nu dati inapoi, daca ati ales sa luptati , continuati sa o faceti, pana ce acel vis se va implini!

15 comments:

  1. visele devin realitate crede in El In dumnezeu crede ca undeva acolo sus este cineva care anume de tine are grija...esti in paza lui si fara griji asa va fi mereu!bravo e frumos inevitabil Sarbatori fericite pup:*)

    ReplyDelete
  2. Vreau sa-ti multumesc Lavinia, pentru ca citind aceste randuri, mi-am dat seama, de fapt, stiam ceva, ceva si inainte ca speranta e ceea ce tine in viata visele noastre. Iti mutumesc! >:D<

    ReplyDelete
  3. ~Carolina multumesc pentru cuvintele tale, sarbatori feiricite si tie>:D<

    ~Ana, ma bucur ca ti-au prins bine cuvinele mele:D

    ReplyDelete
  4. frumos :)
    pay vresurile alea le-am scris din perspectiva unei persoane abatute ... care se afla intr-un moment de suparare :D

    ReplyDelete
  5. Foarte frumos!
    De multe ori primim semne de la El, insa noi nu prea le observam.

    ReplyDelete
  6. Buna! :) Mai intai wow :D ma bucur enorm,desi nu te cunosc, sa vad o persoana atat de speciala in tine!Nu uita: “Dar rãbdarea trebuie sã-si facã desãvârsit lucrarea, pentru ca sã fiþi desãvârsiþi, întregi, si sã nu duceþi lipsã de nimic.” Iacov 1:4
    Niciodata sa nu renunti sa visezi...si Dumenzeu viseaza de pe acuma la momentul in care tu vei fi implinita, fericita in domeniul in care visezi!
    Felicitari pentru blog, e superb!Sa fii binecuvantata!Ma bucur sa te cunosc! >:D< grija de tine

    ReplyDelete
  7. dap imi place cam tot ce scrii ... stii uneori am impresia ca ne inspiram una de la alta pt ca abordam teme asemanatoare doar ca tu sub forma de naratiune si adaugi si slavirea Domnului iar eu si sub forma de naratiune si sub forma de poezie :D

    ReplyDelete
  8. E pentru toti!
    Frumos, ca tot ce ai tu pe-aici:)

    ReplyDelete
  9. "Nu, tu nu intelegi, eu aveam atat de multe vise, insa El mi-a tot zis sa astept, iar acum m-am saturat de mine, m-am saturat sa astept." - sublim.! >:D<

    ReplyDelete
  10. Frumos,imi place cum te exprimi.Felicitari !

    ReplyDelete
  11. na aici m-ai atins :(( imi dau lacrimile
    cu grupul meu obisnuim de fiecare revelion sa scriem dorintele noastre, iar in urmatorul revelion sa citim ce am scris revelionul trecut si ce s-a implinit.
    le-am zis azi ca nu mai am dorinte, oarecum deznadajduit. parca am renuntat la visul acela ca imi va darui persoana la care visez si mi-e greu inima in privinta aceasta. Domnul sa se indure :)
    La multi ani. Ai scris articole faine. Le-am citit acum de sus pina la acest articol.
    Dumnezeu sa iti implineasca nevoile si sa nu mai fii trista si sa nu te mai simti singura ;)

    ReplyDelete
  12. multumesc N.A, sper ca si pentru tine Dumnezeu sa faca la fel,adica vreau sa spun sa te binecuvinteze si sa iti indeplineacsa dorinta.

    ReplyDelete
  13. eu iti citesc postarile ca sa iti fur inspiratia de a scrie ... si eu le am toate astea in minte dar nu le pot explica oamenilor . din cate observ tu ai o frecventa potrivita penntrru a auzii ingerii .. iar asta se obtine cand iti poti controla gandurile mai bine spus cand poti creea un vid in mintea ta :D .. caracterul tau se obtine ; stand retrasa de lume sau prin imaginatie controlata :P ... cred ca avem toti nevoie de metodele tale de a devenii inger :X

    ReplyDelete
  14. Sunt pe punctul sa renunt la visele mele... si am descoperit aceasta postare de acum vreo 3 ani...
    Multumesc pentru aceste cateva cuvinte care m-au incurajat sa merg inainte, desi print-o ceata densa.

    ReplyDelete