Versetul zilei

Monday, December 6, 2010

Copilul Meu,

Am lasat  picaturi de binecuvantari sa se reverse in viata ta.Te-am asezat intr-o familie, ti-am dat sanatate si ti-am facut cunoscuta dragostea mea pentru tine prin Isus, lasandu-L sa moara pe o cruce pentru pacatele tale, ca tu astazi sa fii aici, sa ai viata.Atat de mult te-am iubit si te iubesc, si as fi vrut in fiecare dimineata sa iti arat cate putin din minunatiile Mele dar nu M-ai lasat.Ai fugit de Mine, ai preferat sa crezi ca totul e o intamplare, si ai zis de multe ori ca sunt un Dumnezeu ce isi bate joc de oameni sau si mai simplu ai zis ca Eu nu exist.Dar exist, sunt aici, si sunt viu.Ti-ai spus ca daca Dumnezeu ar exista cu adevarat nu ar lasa sa se intampla atatea nenorociri prin lume, nu ar lasa ca oamenii sa mearga  din rau spre mai rau.Copilul Meu, te iubesc, si tocmai de aceea permit ca anumite lucruri sa se intample, pentru ca Eu iti vreau binele si sunt un Dumnezeu milostiv si drept.
Copilul Meu, nu mai judeca ce fac Eu si lasa lumea, vino astazi in bratul Meu, ia-ma de mana, si  alearga impreuna cu Mine spre vesnicie, lasa-ti poverile in seama Mea.Pentru ca Eu sunt un Dumnezeu drept, si stiu ce am de facut, iar daca Ma vei asculta te voi folosi in lucrarea Mea.Nu uita ca te iubesc, si ca sunt mereu alaturi de tine.


                                                               Cu drag, Tatal Tau, Dumnezeu.

10 comments:

  1. Buna am o noua coperta si o noua emblema a blogului meu , astept pareri . ( O ZI BUNA )

    ReplyDelete
  2. Frumos ce ai scris...
    Aceea persoana a murit,asta s'a intamplat...

    ReplyDelete
  3. asta chiar e foarte frumos...:d cred ca este cea mai frumoasa postare care am citit-o de cand te urmaresc (sau sunt eu acum intr-o perioada foarte sensibila) oricum Domnul sa te binecuvinteze

    ReplyDelete
  4. Am citit cu mare placere.
    Tu mereu ma faci sa meditez.

    ReplyDelete
  5. suparici!!! :) frumoasa postare

    ReplyDelete
  6. Din pacate cei mai multi dintre noi uitam ca mai inainte de toate trebuie sa pastram relatia si legatura cu Dumnezeu, pentru ca prin El si cu El totul e posibil...dar atrasi de ispitele si agitatia lumii in care traim uitam de Dumnezeu...si totusi cand suntem in necazuri ne aducem aminte de El si ne intrebam: "Doamne, de ce? De ce tocmai mie?" ...
    Am citit cu mare placere articolul, multumesc.

    ReplyDelete
  7. Adda, multumesc, amin. la fel si pe tine>:D<

    ReplyDelete