Versetul zilei

Friday, December 17, 2010

Pe pagina alba cuvintele pasesc.

Am sa las cuvintele sa alerge libere. Pe pagina alba, in tacere imi astern din nou gandurile.Cuvintele fug repede iar eu incerc sa tin pasul cu ele.Ele ma indeamna sa rostesc cat sunt de fericita si cat de minunata a fost ziua de astazi, dar inima imi spune sa spun ca fericirea mea se datoreaza Regelui meu, Isus Hristos care inca locuieste in inima mea si imi da pace!
Hmm, eu le-as asculta pe amandoua, dar nu e timp sa descriu tot ceea ce simt acum si poate nici nu ar trebui sa o fac aici, insa vreau sa va spun ca doar Dumnezeu este acela care ne poate da fericire deplina si pace in inima.Doar Dumnezeu este acela care poate mangaia durerea mai bine ca oricine si poate sa puna balsam si sa lege ranile mai frumos si mai bine decat orice medic.
Sper ca intr-o zi voi deveni si eu medic, asa cum imi doresc, si mai sper ca eu nu ma voi baza pe stiinta mea ci pe Dumnezeu, iar atunci cand nu voi mai sti ce sa le fac pacientilor mei sa am curajul si bucuria de a le spune: -eu, nu mai pot face nimic pentru voi, dar Dumnezeu poate, pentru ca EL este medicul suprem care vindeca orice rana, orice boala , rostind fie si numai un singur cuvant!Slava Lui!
Ce frumos este sa stii ca Cineva sus in cer te iubeste, se gandeste la tine mereu si poate vindeca orice boala.Cat de minunat este Tatal nostru, Dumnezeul nostru, Regele nostru.My God! :)

11 comments:

  1. frumos:X sper sa ajungi medic, meriti sa ajuti oameni si mai ales cu totii avem nevoie de cuvintele tale, care se vede ca sunt spuse cu drag, cu prietenie si caldura!

    >:D< :*

    ReplyDelete
  2. un gand frumos, un zambet pe buze ne aducu cu cuvintele tale calde....iti doresc succes si sa speram ca vei deveni medic, voi cveni si eu la tine

    ReplyDelete
  3. multumesc, si eu sper oarte mult sa ajung medic, dar asta se va intampla doar daca este voia Lui!

    ReplyDelete
  4. Imi place mult articolul, ai o vorba "dulce" :)
    Medic - intr-adevar un job frumos ;)
    Dumnezeu sa-ti binecuvinteze planurile si dorintele.

    ReplyDelete
  5. Ma bucur pentru pacea si optimismul care ti-a cuprins inima. Era nevoie. Poti sa devii medic, cu putina motivatie si mai mult efort. Nimic nu-i prea greu. Imi este comun domeniul. semanam :)
    Daca voia lui Dumnezeu este ca tu sa devii medic, atunci cred ca esti persoana potrivita pentru aceasta profesie. Persevereaza!

    ReplyDelete
  6. da, Simona, chiar aveam nevoie de putina speranta.Motivatieam, efort trebuie sa mai lucrez putin aici:)

    ReplyDelete
  7. Foarte frumoasa postarea !!!
    Cu siguranta intr-o zi vei ajunge medic pentru ca meriti sa ti se indeplineasca dorintele.
    :*

    ReplyDelete
  8. dap... frumos se pare ca mai avem ceva in comun:d medicina! imi place foarte mult medicina si psihologia. Domnul sa te ajute sa devi medic este o meserie frumoasa

    ReplyDelete
  9. Foarte frumos postul.Iti doresc mult succes sa ajungi ceea ce iti doresti.O meserie foarte frumoasa care poate salva multe vieti:*

    ReplyDelete
  10. si eu aceeasi parere si sentiment am, dupa ce am citit aceste frumoase cuvinte.
    Dumnezeu sa te ajute si sa asculte visul tau

    ReplyDelete