Versetul zilei

Thursday, December 9, 2010

In lumea viselor de mult uitate...

Merg in drum spre casa si brusc ma trezesc visand, aud cum picaturile de ploaie cad incet la pamant, si le simt, sunt reci, poate la fel de reci ca inima unor oameni fara sentimente.Ma grabesc sa ajung acasa, si totusi nu vreau sa plec, vreau sa raman undeva aici ascunsa de lumea de afara si sa uit ca totul e doar o iluzie ce se petrece in mintea mea.
Visez prea mult si uit ca de fapt viata e mai mult neagrea decat roz.Uneori vreau sa fug de aici, sa fug intr-o lume unde nimeni nu ma cunoaste, dar asta nu ar insemna decat sa o iau de la capat.Alteori vreau sa ajung acolo sus in cer cu El, dar pentru a ajunge acolo e nevoie de mai mult decat nsite fapte bune si mers odata pe an la biserica sau o vorba buna, e nevoie de lupta pentru ajunge acolo.E asa de usor sa cazi, e asa de usor sa ramai fara nimic dupa ce te-ai chinuit mult timp sa castigi ceva.E usor sa spui ca " Da , Doamne vreau sa te urmez!"dar cand vine vorba de trecut la fapte e mai greu.

E usor sa visezi dar cand vine vorba de lupta cazi, te dai batut.Ei bine, de obicei eu luptam pana la capat, imi doream atata de mult ceva si eram( si sunt) atat de incapatanata incat pana nu reuseam nu ma lasam.Dar poate  a venit timpul sa renunt.Nici unul dintre visele mele de pana acum nu s-au indeplint, si am crezut ca de data asta voi reusi ,ca voi putea sa fac ceea ce mi-am propus.Sunt dezamagita de mine pentru ca nici bine nu am inceput lupta si deja vreau sa renunt, insa cred ca nimic nu mai are rost acum.

Vreau doar sa il cunosc mai mult pe God, si sa ma apropii de El, sa il am mereu langa mine, iar El sa fie iubitul inimii mele.Vreau sa uit ca afara este o lume rece, plina de oameni ce nu isi dau niciodata masca de pe fata jos.Ma uit la tine, esti asa de fericit, de ce ar trebui ca eu sa intervin si sa stric lumea ta perfecta?Viata nu e un film, ea nu are intotdeauna un final fericit, asa ca m-am obisnuit sa pierd, cred ca la asta ma pricep cel mai bine.

15 comments:

  1. Nu fi trista >:D< totul va fi bine, viata are un final fericit :) chiar daca noi nu il percepem ca fiind fericit

    ReplyDelete
  2. Lavinia nu-ti pierde speranta. Fix atunci cand crezi cel mai putin in ceea ce iti doresti atunci ti se va intampla:* Te imbratisez cu drag. Nu fi trista.

    ReplyDelete
  3. viata e frumoasa ..Viata va gasi mereu un mod original de a te surprinde:):*

    ReplyDelete
  4. Si infrangerea are un scop. Te va invata lectii importante pentru viitor. Aduna din toate ce e bun. Lupta cea mai grea este cu deznadejdea. Dar, cu scutul credintei si sabia Cuvantului o vei invinge. Si..nu esti singura niciodata! Biruinta este a Domnului. El te vrea mai mult decat biruitoare!

    ReplyDelete
  5. Multumesc pentru "transparenta" ta. Apreciez felul deschis, simplu in care ti-ai "marturisit" starea...este o calitate...este o bucurie pentru cel care se poate identifica cu tine...toti avem infrangeri, experientele dure sunt defapt lectii de viata...la urma urmei chiar si suferinta e o biinecuvantare...prin ea te apropii de El :) ...caci toate lucrurile lucreaza spre bine...
    multumesc pentru preyenta ta pe blogul meu >:d<

    ReplyDelete
  6. ery eu iti multumesc pentru cuvintele tale, incerc sa imi dau seama care este blogul tau, dar cred ca stiu:D

    ReplyDelete
  7. ai spus mai sus ca viata nu are intotdeauna un final fericit dar nu asta este sfarsitul...cand esti in suferinta si nu mai poti vedea ceva bun esti tentat sa spui ca mereu va fi asa dar in realitate ultimul cuvant il are Dumnezeu.(mersi...de ceva vreme am afirmatie in cap:)) si acum stiu ca trebuie sa scriu despre asta:D )

    ReplyDelete
  8. Nu-ti pierde speranta, Lavi! Tu mereu ai fost optimista, ai avut nadejdea in El, dar acum, cand ti-am citit aceasta postare, am simtit ca esti total descurajata. El te va ajuta, probabil chiar acum iti daruieste o fericire pe care tu nu ai observat-o inca. Stai linistita, El este mereu langa tine si langa noi toti si nu ne lasa sa suferim fara un motiv. cum spunea si ery, prin suferinta te aproprii si mai mult de El...

    iti doresc multa fericire >:D< :*

    ReplyDelete
  9. Asa e ... e usor sa visezi iar cand trebuie sa treci la fapte renunti ... fara sa lupti ... pentru ca ti-e teama. Incearca sa fii puternica !

    Frumoasa postarea !

    ReplyDelete
  10. stiu despre ce vorbesti...poate ai observat ca mereu spun despre cum Dumnezeu inca mai face minuni si cum poate schimba vieti. scriu toate astea pt ca am trecut printr-o transformare si eu ma confrunt cu multe (doar ca eu nu spun pe blog despre asta) dar mereu am credinta ca Dumnezeu imi va iesi in cale si ma salva din tot....stiu ca singura e foarte greu dar lupta! Dumnezeu este langa tine chiar daca ti-e greu sa-L vezi uneori. Dumnezeu iti este singura salvare, lasa-l pe El sa-ti fie si mama si tata si tot ce iti lipseste. e greu dar nu uita ca Dumnezeu iti poate shimba viata. oamenii pot vorbi pot face rau, pot lasa rani adanci dar peste toate Dumnezeu are ultimul cuvant. nu-ti pierde speranta increderea si credinta.
    p.s am facut o noua postare:d asa ca te invit si pe tine sa o citesti.gbu

    ReplyDelete
  11. ma bucur...si pe mine ma trezit cineva miercuri!:)) cand uitam unele lucruri importante. Dumnezeu vrea sa ni le aminteasca,
    p.s ai grija sa nu uiti si tu cum am fc eu ca tare greu mia fost pana mi-am dat seama...:d Domnul sa te intareasca

    ReplyDelete
  12. „Căutaţi mai întâi împărăţia lui Dumnezeu şi celelalte se vor adăuga vouă!“ - Iisus Hristos.

    Unele vise nu sunt indeplinite de El pentru ca desi credem noi ca ne-ar prinde bine, El stie ca nu avem nevoie de ele ... de aceea nu ni le da. Altele nu ni le da, pentru ca nu stim cum sa le cerem.

    Conlucrarea dintre Dumnezeu si om nu trebuie sa lipseasca niciodata. Omul sa faca pasi spre telul vietii sale, iar Dumnezeu cu dragostea Sa nemarginita va da ce-i mai bine pentru omul acela ( stie Dumnezeu ce) ... parerea mea :D

    ReplyDelete
  13. nu ai putere sa renunti asa ca nu-mi pasa :P

    ReplyDelete