Versetul zilei

Thursday, December 30, 2010

Scris din suflet!

Astazi m-am gandit la un mesaj special pentru tine.
Am colindat lumea de atatea ori, am trecut pe langa soarele ce ardea zambitor in fiecare dimineata de primavara, am simtit picaturile de ploaie cum aterizau lin pe corpul meu si ma faceau sa simt ca traiesc, ca sunt vie!  Am invatat la scoala despre planete , munti si rauri,iar planeta noastra este unica ce contine viata.Am invatat si despre corpul uman , despre felul in care functioneaza organismele noastre, ce au fost creiate intr-un mod atat de minunat.Am privit adeseori si luna in tacerea noptii, iar stelele de atatea ori am incercat sa le numar insa nu am putut.Poate ca tu nu ai meditat niciodata la 
Dumnezeu, Stapanul si Creiatorul acestor minunatii ce ne inconjoara.M-am gandit  la cei ce nu cred in El, si la faptul ca unoeri as vrea sa le arat o mica dovada cum ca Dumnezeu intr-adevar exista atat  in inima noastra cat si in tot ceea ce ne inconjoara, insa nu am gasit destule motive.Dar astazi, stateam si ii spuneam prietenei mele despre El si am gasit atatea lucruri marunte ce ne indulcesc viata in fiecare zi, lucruri care fara de El nu ar exista.Si atunci mi-am pus intrebarea, ce dovada vreau? Oare chiar nu e evident faptul ca Dumnezeul nostru e viu si ca exista?  Planetele, animalele, soarele, luna si stelele vorbesc despre El.Pasarile ii canta, natura intreaga tremura la porunca Lui, ce dovada mai vrem? Noi suntem dovada vie a faptului ca El exista si ca e suveran si drept, bland si milostiv, puternic si mare.
Da, mare Dumnezeu avem , slavit sa fie El!

5 comments:

  1. "insusirile nevazute ale Lui, puterea Lui vesnica si dumnezeirea Lui, se vad lamurit, de la facerea lumii, cand te uiti cu bagare de seama la ele in lucrurile facute de El"( Romani 1.20) Trebuie doar sa nu trecem nepasatori, ci sa le privim cu atentie pentru a observa toate lucrurile minunate cu care Domnul ne-a inconjurat. Asa este, in lucrurile marunte putem remarca cu usurinta prezenta Sa.

    ReplyDelete
  2. Ai mare dreptate in ceea ce spui aici.Mereu cautam si alte dovezi,dar uitam ca noi suntem dovada ca Dumnezeu chiar exista!Avem o viata datorita Lui,ne bucuram de soare,stele,peisaje extraordinare datorita Lui.
    PS:Multumesc pentru apreciere:)

    ReplyDelete
  3. Sarbatori fericite si sa petreci in nestire, sa ai pe veci iubire si-n casa fericire!!!
    La multi ani !!!

    ReplyDelete
  4. La multi ani ,lavinia....IN noul an iti doresc sa fi fericita si implinita:)

    ReplyDelete