Versetul zilei

Wednesday, November 16, 2011

Adevărul este că:

...Dumnezeu nu este rece, oamenii sunt reci.
De ce?
Au prea multă răceală în suflet...

...Credinţa nu există, pentru că nimeni nu o vede.
Înseamnă că nici aerul nu există, pentru că nimeni nu îl vede...

...Viaţa e prea lungă,pentru că dacă ar fi scurtă,
nu ne-am mai permite să îi rănim pe cei din jur...

...Vei pleca de aici, la fel cum ai intrat, şi nu pentru că nu ai fi citit,
ci pentru că aceste versuri nu înseamnă mare lucru pentru tine,
sau da?...

13 comments:

  1. da! inseamna o parte din adevarurile noaste!:)

    ReplyDelete
  2. voi pleca cu o alta gandire diferita de cea cu care am intrat

    ReplyDelete
  3. am gasit caldura la tine, imi place si o sa mai revin

    ReplyDelete
  4. Un simplu cuvânt înseamnă enorm,pentru că ar putea schimba și cele mai dificile lucruri.

    ReplyDelete
  5. Credinta este importanta pentru ca face oamenii sa creada fara dovezi. Daca l-am vedea pe Dumnezeu mereu am stii ca exista, ce rost ar mai avea sa credem?

    ReplyDelete
  6. Ba da inseamna! Prin fiecare vers care il citesc descopar un adevar si e bine,pentru ca trebuie sa fim realisti!

    ReplyDelete
  7. Melissa ai perfecta dreptate :)
    Denisaa asa este :)

    ReplyDelete