Versetul zilei

Saturday, November 5, 2011

...E noapte...

Întunericul a cuprins întregul ţinut, şi luna, mândră la fel ca întotdeauna şi-a ocupat locul pe cer. Dar azi stele nu sunt, e doar o noapte friguroasă de noiembrie, e frig nu numai afară ci şi în suflet. În linişte, gândurile îmi zboară încet la clipele petrecute în urmă cu câţiva ani, eram copil pe atunci şi priveam stelele, încercam să le număr, dar nu am reuşit niciodată.


Am ştiut însă întotdeauna că dincolo de cer, există un Dumnezeu, care mă priveşte în fiecare zi şi îmi cunoaşte toate gândurile. Mă întreb acum, ce zice despre mine? Am mai pierdut încă o zi, am lăsat-o să treacă pe lângă mine fără să fac nimic folositor, dar El încă are răbdare... Mă simt pustie acum, mohorâtă şi închisă, poate că astazi i-am deschis tristeţii uşa şi am lăsat-o să intre, ba chiar i-am făcut o invitaţie călduroasă, dar ea a hotărât să plece...


P.S. Încerc să scriu cu diacritice, sper să mă iertaţi dacă am greşeli, şi vă rog dacă observaţi ceva greşit,orice, să mă anunţaţi fără reţinere.

13 comments:

  1. Frumos ce-ai scris, la greseli nu mai tregem atat de mult atentie, important mesajul transmis :)

    ReplyDelete
  2. Greseli nu stiu daca ai, insa un lucru stiu sigur. Scrii superb :X

    ReplyDelete
  3. Pai eu nu citesc ca sa-ti vad greselile de ortografie:). O zi frumoasa sa ai!

    ReplyDelete
  4. Foarte frumos si miscator:) .Nu ii mai deschide usa tristeti ,nu se stie cand va mai vrea sa plece . Stai linistita nu ai nici-o greseala >:D<.

    ReplyDelete
  5. ''Ma intreb acum,ce zice despre mine?''-asta ma intreb si eu zilnic.

    ReplyDelete
  6. @Irina Constantin, multumesc pentru vizita,e adevarat important este mesajul.

    @Flyerboy, ma bucur ca iti place >:D<

    @RobertN O ZI FRUMOASA ITI DORESC SI TIE!>:d< :)

    @Alee.Mee ai dreptate...

    @Alissu, cred ca si eu ar trebui sa ma intreb mai des.

    ReplyDelete
  7. Si eu cand eram mica incercam sa numar stelele..:)

    ReplyDelete
  8. Multumesc lavinia pentru comentariu.Nu doar tu te regasesti in poeziile mele sunt mai multe persoane si inainte sa imi cunosc iubita blogul avea ca titlu "O parte din sufletul oricui",toti trecem prin perioade mai bune sau mai grele,speranta in lucruri false iti ingreuneaza si iti lungesc perioada de tristete si mie imi e greu ca nu o am langa mine,dar ma gandesc mereu cum sa fac sa fie bine,ea ma inveseleste pe mine cu postari si eu pe ea,vorbim,radem glumim,dar cand unul pleaca amandorora ne e putin rau.

    Si iara noaptea sa lasat...
    Si tu esti tot departe,
    As vrea sa fi aici cu mine,
    Nu doar sa fi o carte.
    Sunt versuri vechi care mereu imi trezesc amintiri,poate iti trezesc si tie amintiri placute.

    ReplyDelete
  9. simt si eu ca tine.. sunt zile cand tot ce iti doresti este sa zaci si sa zaci... sa zaci in nestire doar tu si gandurile tale :) e asa revigorant sa iti intorci privirea catre adancul sufletului tau!

    ReplyDelete
  10. E departe Lavy,e foarte departe,dar aproape de sufletul meu.

    ReplyDelete
  11. Scrii frumos şi atât de definitoriu pentru fiecare adolescent care vrea să se comporte cu adevărat ca un copil al Lui Dumnezeu. Atâta doar că-s diacritice, nu majuscule. Majusculele sunt literele mari, diacriticele sunt căciuliţele şi celelalte din gama lor. Scuze că mi-am permis...:*

    ReplyDelete
  12. Dumnezeu a creat lumea, dar nu s-a amestecat in evolutia ei !

    p.s. Degeaba nu inveti la test si te rogi ca nu vei lua nota mare ! Lafel si cu fericirea, daca te rogi ea nu va venii, decat daca o obtii !

    ReplyDelete
  13. Frumoase gânduri... Ce bine că El are încă răbdare cu noi! Fiecare nouă zi... o nouă șansă pentru noi!
    Seară bună! :)

    ReplyDelete