Versetul zilei

Thursday, November 10, 2011

Cupluri din poveşti...

Bună dimineaţa rază de soare,
Ce mai faci azi? Cum mai eşti?
Te gândeşti la mine oare?
Azi mă mai iubeşti?

N-am răspuns la întrebare,
Dar ştiu, iubirea-i o bandită,
Mă cuprinde într-o grabă mare,
Şi mă lasă părăsită.

Singură nu sunt, şi totuşi,
Ziua-i lungă, el absent.
Iar pe geam, copii frumoşi,
Se iubesc, doar în prezent.

Cupluri multe, monotone,
Eu le văd în fiecare zi.
Voci subţiri, dar afone,
Se aud pe străzi pustii.

Bună dimineaţa rază de soare,
Ce mai faci azi? Cum mai eşti?
E aceeaşi întrebare,
Nu-i răspuns, sunt doar poveşti.

13 comments:

  1. e foarte frumoasa poezia :*

    sunt genial :p

    ReplyDelete
  2. Dragostea exista:* In fiecre lucru, gest, zambet, speranta...Si, eu asta vad in poezia ta! Mi-a placut la nebunie poezia ta. Te pup Lavi:*:*:*

    ReplyDelete
  3. Sala Lavy asa sunt baietzii mai laudarosi de felul lor,e foarte frumoasa poezia si am vazut ca te-a amuzat putzin comentariul de pe blogul iubitei mele.Eu cred ca partenerul de viata trebuie sa iti fie amic/a,prieten/a,iubit/a,amant/a si mama sau tata copiilor.

    ReplyDelete
  4. Foarte frumos! Fi binecuvantata!

    ReplyDelete
  5. @ Florin, multumesc pentru ajutor :*
    @ Pifuneata, ma bucur ca vezi asta in poezia mea:)
    @Denisa, multumesc.
    @ Catalin, cine sa spuna nu?:D
    @C.L.M. iiiuuui e de bine?:D
    @Teddy, chiar sunt laudarosi :):D
    @Robert N, MULTUMESC, fii binecuvantat si tu! >:D<
    @Flyerboy, multumesc :* >:D<
    @Nellyana, la fel si tie >:D<

    ReplyDelete
  6. Eram la munca si curiozitatea m-a impins sa intru la tine pe blog,frumoasa poezia si poza.
    Felicitari!

    ReplyDelete
  7. ma bucur sa vad ca treci pe la mine!>:D< spor la munca!

    ReplyDelete