Versetul zilei

Friday, November 11, 2011

LeApŞă!

Înainte să încep daţi-mi voie să vă spun că vina pentru această leapşă o are numai C.L.M., prin urmare o declar vinovată, şi ca pedeapsă am să o rog să accepte un sincer mulţumesc din partea mea!
 Maxim 2 linkuri per întrebare. 

1. De ce ai blog?
Sincer, nu ştiu. :D
2. Ce îţi place cel mai mult în blogosferă?
Să vedem :-? Învăţ lucruri noi, cunosc persoane minunate...şi am propria mea lume.
3. Ce nu îţi place în blogosferă?
Plagiatul.
4. Blogul preferat?
 Nu ştiu, toate blogurile pe care le urmăresc au ceva frumos în ele, fiecare într-un mod diferit.
5. Cunoşti personal pe cineva din blogosferă?
4 persoane, Denisa   & Robert, 
Emmy si Florin
6. Cel mai enervat blog/blogger?
 Ăsta e simplu:  eu :))
7. Ţi-e dor de cineva ‘dispărut’ din blogosferă?
Bella...( nu pot da link, are contul anulat) 
8. Cel mai amuzant blog/blogger?
Flyerboy îmi mai fură câte-un zâmbet ;)) 
9. Cât de des postezi pe blog?
Depinde de dispoziţie. :p
10. Ce planuri ai cu blogul tău?
Să câştig inimile voastre :)
11. Ce blogger ai vrea să fie mai activ?
În mod special îl denunţ pe Florin. 
12. Ce blog crezi că are viitor promiţător?
:-?
13. Blogul care nu ai vrea să ‘dispară’ din blogosferă?
Toate cele pe care le urmăresc.
14. Conflicte cu ceva bloggeri?
Da, :D :">  cu mine.
15. Reclamă proastă vreunui blog?
Blogului inexistent :))
16. Cel mai prietenos blogger?
Eii, ăsta-i secret  :-$
Leapşa merge mai departe la : http://rinkashiki.blogspot.com/ .

11 comments:

  1. sunt tottal deacord cu tine cu privire la florin si bella...:D:) imi e dor de bella, nici eu nu am uitat-o...:d

    ReplyDelete
  2. multumesc, Lavi! dau zor sa raspund, pentru ca mai apoi sa prepar niste paste pentru cina :) o seara perfecta!

    ReplyDelete
  3. :"> Ma bucur ca reusesc asta
    PS : La 10. :-j Le-ai castigat de mult!!

    ReplyDelete
  4. He!-he!
    Păi tu crezi că Erys are vreme de povești?

    ReplyDelete
  5. ei catalin dar tu crezi ca ea e lenesa ca tine ?;))

    ReplyDelete
  6. si eu tot lui Florim i-as spune sa fie mai activ;))

    ReplyDelete
  7. @Adda, si mie mi-e dor :(
    @Erys, cu placere :)
    @Ma bucur sa aud asta :)

    ReplyDelete
  8. te-am prins, Catalin! ma barfesti! crezi ca numar ciori? :)

    ReplyDelete
  9. Mi-a placut intrebarea si raspunsul 14 :))

    ReplyDelete
  10. @Nymphetamine, >:)
    @Erys :))
    @Crisa :">

    ReplyDelete
  11. cu placere:X mersi si eu:D inima mea deja o ai:X

    ReplyDelete