Versetul zilei

Monday, November 7, 2011

Naivitate ...

"Amarul vieţii nu-l mai simt, l-am alungat cu o ciocolată dulce asemenea copiilor mici. Astăzi, nu se mai aud voci stinghere şi nici gânduri rătăcite în tăcere, azi nu se aud decât vorbe dulci şi cântece de copii..."
                                                                                                                    Semnat: un eu naiv.


Obişnuiam să mă uit la cer şi să visez cu ochii deschişi, eram o naivă care credea că  iubirea adevărată încă există şi că Dumnezeu are grijă să pregătească pe cineva pentru fiecare dintre noi, şi înca mai cred acest lucru... Dar ce se întâmplă atunci când noi dăm cu piciorul în ceea ce Dumnezeu a pregătit pentru noi?

14 comments:

  1. Viaţa este mai mult capricioasă...

    ReplyDelete
  2. sa ne uitam mai cu bagare de seama, daca e pentru noi sau...

    ReplyDelete
  3. Inveti ca sa iti ti piciorul aproape de trup:). O seara placuta iti doresc!

    ReplyDelete
  4. ,,Viata e la fel cum ai interpreta in public un solo de vioara, invatad stiinta instrumentului pe masura ce canti. – Samuel Butler''
    :)

    ReplyDelete
  5. Iubirea tot timpul exista,pentru ca exista Dumnezeu!

    ReplyDelete
  6. si eu am fost o naiva dar numai sunt....daca esti asa sigura ca iubire exista si ca i-ai dat cu piciorul lupta sa o recastigi !

    ReplyDelete
  7. nu i-am dat cu pciorul...
    era doar o intrebare, dar multumesc pentru sfat:*

    ReplyDelete
  8. sunt fara grai ... atat de mult mia placut postarea ta :X:*
    kt despre intrebarea de final ... raspunsuri sunt multiple. trebuie doar sa stii sa faci alegerea corecta chiar si dupa ce ai gresit o data :)

    ReplyDelete
  9. ma bucur ca ti-a placut, ai dreptate sunt multe raspunsuri.

    ReplyDelete
  10. "amarul vietii nu-l mai simt"
    ar merge pentru primul vers dintr-o poezie

    ReplyDelete
  11. Nymphetamine, ar merge :)
    Florin mie nu-mi place...

    ReplyDelete
  12. cand descoperi raspunsul la intrebare, te rog, sa mi-l spui si mie...
    traiesc sentimentele descrise de tine..
    daca cineva ar da un ordin prin care se interzice folosirea cuvintelor,cred ca toti am deveni si muti si surzi si orbi pentru ca fara cuvinte sentimentele ar disparea...

    ReplyDelete