Versetul zilei

Thursday, November 17, 2011

Scuze...

Îmi cer mii de scuze, cred că v-am dat cu totul peste cap cu toate schimbările mele, dar da... va mai fi o schimbare. De azi înainte am să fac tot posibilul să vă încurajez prin ceea ce scriu şi să vă aduc un zâmbet pe chip,dar să nu uităm, că: "Un bulgăre de lumină" nu ar mai fi la fel fără Dumnezeu prezent...
Deci, o iau de la început şi de data aceasta aş vrea să fac totul bine, iar dacă voi mai greşi veti avea voi grijă să-mi atrageţi atenţia! Vă mulţumesc, şi vreau să ştiţi că apreciez comentariile şi vizita voastră chiar dacă uneori nu arăt acest lucru.

12 comments:

  1. Străinul de sub bulgărele de lumină te salută! :p

    ReplyDelete
  2. Sunt sigura ca ai sa faci totul bine ca si pana acum...am sa te urmaresc cu placere.

    ReplyDelete
  3. eu una, ador schimbarile! nu-ti cere scuze, toti avem momente de ezitare si de dubiu :) si nu cred ca cineva s-ar erija in corector pe-aici...
    fa ceea ce-ti place tie, ce-ti aduce bucurie si multumire!

    ReplyDelete
  4. Nu ai de ce sa iti ceri scuze! Schimbarile sunt bine venite >:D<

    ReplyDelete
  5. Sincer sa fiu, blogul arata ca la catrte, 100% e pe mesaj ! Totul arata foarte bine ! Asteptam postarea in noua stare :) !

    ReplyDelete
  6. Schimbarile sunt bine venite mereu.

    ReplyDelete
  7. Un bulgare de lumina e suficient pentru mine >:D< !

    ReplyDelete
  8. avem nevoie de schimbari cateodata! sa fie asa cum iti doresti:)

    ReplyDelete