Versetul zilei

Saturday, November 12, 2011

Pleacă toamnă!

Pleacă toamnă, şi nu te mai întoarce, timpul tău s-a scurs...
Pleacă şi lasă-mă aşa cum sunt, nu mă goli de sentimente, şi nu-mi lua speranţele, ia-mi doar răceala ce-o simt în suflet.
Hai toamnă, pleacă, nu mai sta pe aici, nu vezi că-s numai oameni trişti?
Adulţi grăbiţi, fără vre-un zâmbet sau vreo vorbă, şi lume multă neînţeleasă, doar sumbră şi retrasă. Bogată-n gânduri, amuţită.
Pe străzi pustii colindă toţi într-un alert de ritm tăcut.Nu sunt nici râsete nici lacrimi, ci doar oameni monotoni.Ei fac în fiecare zi aceleaşi lucruri, la Dumnezeu nu se gândesc, au viaţa plină de amărăciune şi uite aşa, ei toţi zic că trăiesc.Pleacă toamnă, căci poate de vei pleca, tristeţea de peste tot va dispărea!

P.S. Vă doresc o zi frumoasă!

21 comments:

  1. pleaca toamna cu monotonia ta, vino iarna cu fulgi de zapada cu colinde cu oameni fericiti si prinsi de febra sarbatorilor.

    ReplyDelete
  2. sa vina Craciunul,sa sarbatorim alaturi de cei dragi:X

    ReplyDelete
  3. @Miss Rose, mie chiar mi-e dor de Craciun...
    @Denisaaa o sa vina si aopoi o sa plece si ea.

    ReplyDelete
  4. Pleaca toamna...treci mai repede iarna...sa vina caldurica x_x

    ReplyDelete
  5. Si eu....si eu vreau sa vina craciunul,dar toamna poate sa mai ramina,uite astazi e soare,e senin!Toamna inca nu si-a facut toata treaba,noi suntem cei care nu stim cum sa o simtim!.Weekend de poveste,draga mea!

    ReplyDelete
  6. Flyerboy, te sustin! :)
    MEG55 se poate...

    ReplyDelete
  7. Pleaca toamna si vine iarna.mai bine toamna decat iarna.

    ReplyDelete
  8. Si eu vroiam sa spun ca Denisa:)

    ReplyDelete
  9. Ahh toamna..e asa frumoasa, nu? Dar totusi e atat de melancolica, totul e monoton.
    De abia astept sarbatorile, prima ninsoare, colindele :)
    O zi minunata iti doresc! :*

    ReplyDelete
  10. o sa plece curand. se simte ca-si face bagajele. in locul ei va lasa o haina alba purtata de calutii frigului...macar asa, oamenii vor arata mai imbujorati, daca nu bucurosi de viata :)
    o zi superba din aceasta toamna tarzie si monotona!

    ReplyDelete
  11. stai sa vina iarna dabi astept :X

    ReplyDelete
  12. Denisa, este adevarat dar iarna are frumusetea ei.
    Robert N, Idem Denisa:D
    Vogue si eu astept colindele, sarbatorile... o seara frumoasa itit doresc si tie!>:D<:*
    Erys , multumesc! >:D<:*
    Catalin foarte adevarat.
    Florea, si eu:d pentru prima data.

    ReplyDelete
  13. Frumos spus. E bine totusi ca ai un gram de optimism, asa inteleg eu cel putin din ce ai scris.

    ReplyDelete
  14. e bine sa stim sa profitam de fiecare anotimp in parte...

    ReplyDelete
  15. Mi-e sufletul toamnă, absent peste viaţă,
    mi-e liniştea rece şi gândul târziu,
    m-apasă pe tâmple cu ace de gheaţă,
    pustiul acesta ce doar eu îl mai ştiu,
    mai vino de poţi, la sfârşit de iubire,
    şi candela arde a toamnă pustie
    căci glasul durerii e-nfăşurat în robire,
    miroase a brad, a covrigi şi-a tămâie...

    ReplyDelete
  16. Eliisa , mereu trebuie sa avem un gram de optimims. >:d<

    roscata din vis bine spus :)

    Alde Ciprian, o poezie:X

    ReplyDelete
  17. :).."toamna"ce are lumea cu tine:P..glumesc!Da,intr-adevar toamna e cam trista,placida,simpla,rece..Dar fara ea nu am fi stiut niciodata ce culoare au frunzele in anotimpul ei.

    ReplyDelete