Versetul zilei

Wednesday, November 16, 2011

Cititorilor mei,

Mă pierd, mă arunc pe gânduri care nu-mi mai aparţin de mult, şi totuşi le iau şi le accept ca şi cum ar fi ale mele. Unde eşti eu?
Dumnezeu, despre El am vrut să vă vorbesc în acest blog şi de ce mă depărtez acum?
Voi intraţi aici şi-mi spune-ţi că găsiţi căldură, dar eu sunt aşa rece de când a început acest an şcolar...
Mă bate gândul să renunţ, dar nu vreau să fiu "repezită" cum ar spune cineva, ci vreau să iau decizia asta împreună cu voi.
Nu am făcut acest blog ca să vorbesc despre mine sau despre ce simt eu, ci ca să vorbesc despre
Dumnezeu şi despre viaţă dar uite că nu mai pot şi simt că trădez şi dezamăgesc.
Dacă v-am greşit si v-am dezamăgit vă rog să mă iertaţi...
Voi ce ziceţi?


15 comments:

  1. Lavinia:(, nu trebuie sa ne descurajam acum...Incearca sa analizezi lucrurile cu calm si cu o certitudine produsa de tine...Gandeste'te de 10 ori inainte sa decizi ceva, i-a in balanta consecintele si beneficiile...Si nu uita ca eu iti voi fi alaturi mereu...orice s'ar intampla!Vorbeste cu God si decide, ce crezi ca este mai bine pentru tine!Tu, sufletel al acestui blog, strange in mainile tale speranta!

    ReplyDelete
  2. Eu zic așa: și atunci când vorbești despre tine și despre viață, tot despre EL vorbești. Despre sămânța plantată în tine. Cum o dezvolți? Chiar și scriind așa cum scrii, și nu altfel.
    Postarea ta intitulată @Eu@ și poza de acolo transmit multe. Inclusiv dorința ta de a fi tu, și nu ceea ce s-ar aștepta alții să fii.
    Deci, să fii! Voi reveni aici pentru că am ce citi. Sper să te găsesc aici.

    ReplyDelete
  3. candva aveam si eu probleme cu gandurile, ma gandeam la trecut fara nici un rost si multe alte ganduri dar odata am auzit o o vorba cu referire la ganduri: "Nu poti sa opresti cioarile sa treaca deasupra ta dar poti sa le opresti sa-si faca cuib" in loc de ciori pune ganduri :d
    car despre renuntat eu zic da e bine sa i-ei o pauza dar nu imediat sa renunti treci printr-o perioada mai grea dar asta nu trebuie sa fe sfarsitul... daca nu te simti in stare sa scri fa o pauza dar nu renunta, nu inchide blogul... Domnul sa te intareasca, am sa ma rog pentru tine :X:d

    ReplyDelete
  4. Eu nu te-am găsit aici pe tine ca centru în postări, eu am văzut cum Dumnezeu lucrează în tine și prin tine...pe mine personal m-au ajutat postările tale și nu o dată.
    O seară frumoasă să ai!

    ReplyDelete
  5. Eu zic sa te mai gindesti,poate miine vei avea alte ginduri!Mai incearca in ceea ce ti-ai propus la inceput.O seara linistita!

    ReplyDelete
  6. Sincer iti spun. Sa nu renunti vreodata !!!
    Nu ai gresit cu nimic!!!
    Seara frumoasa sa ai :)

    ReplyDelete
  7. Darurile sunt felurite, dar acelaşi Duh.
    Şi felurite slujiri sunt, dar acelaşi Domn.
    Sf. Apostol Pavel

    ReplyDelete
  8. Eu spun că ai un blog minunat şi că eşti un suflet sincer şi romantic.

    ReplyDelete
  9. Nu,nu trebui sa renunti...tu sti cel mai bine sa vorbesti despre Dumnezeu.Ai sa vezi ca ai sa te descurci si cu acest blog...stiu si scoala este importanta. Cand vrei sa faci ceva si iti doresti din suflet...ai sa reusesti.

    ReplyDelete
  10. Sa renunti? Nu e o idee buna pentru ca, asa cum spune C.L.M.: "Un om care scrie nu e niciodata singur!"

    ReplyDelete
  11. Toţi dezamăgim la un moment dat...însă o luam de la capăt.

    ReplyDelete
  12. Eu zic sa fi putin mai optimista in privinta scolii, nu poate fi asa rau. Gandeste pozitiv.
    Si, poti sa scri despre ce vrei tu, despre ce simti. ;;)

    ReplyDelete
  13. Sa nu renunti! Pe mine mai adus mai aproape de Dumnezeu,prin cuvintele tale dulci si frumoase despre EL !

    ReplyDelete
  14. nu e nimic legat de scoala:D
    multumesc pentru incurajari tutoror!
    >:D<

    ReplyDelete
  15. Sa nu renunti niciodata Lavinia ! Blogul tau este minunat ,fie ca scri despre Dumnezeu ,fie ca scri despre ce simti tu >:D<

    ReplyDelete