Versetul zilei

Friday, November 25, 2011

Cutiuta cu idei 1 .

 ...Pleaca toamna...

NOTA! Cutiuta cu idei este o rubrica aparte, in care voi scrie citate, poezii, sau orice imi trece prin gand, si voi scrie atunci cand voi simti deci nu are o zi anume.Sper sa va placa!


Privesc pe geam si astept sa ninga, ba chiar am senzatia ca afara este totul alb deja, insa cand arunc o privire mai atenta ma intristez pentru ca totul pare monoton si vechi.E-o noua toamna ce se duce si lasa in urma ganduri amare si amintiri regasite sau pierdute. Si ma intreb, de ce pleaca ea? De ce pleaca toamna? Pentru ca timpul ei s-a scurs, la fel cum si timpul nostru se va scurge intr-o zi. Diferenta este insa ca toamna stie mereu cand ii vine sfarsitul dar noi, nu vom sti niciodata.

  
                                                   " Un vânt a aruncat departe ploaia, a luat cu el cerul şi frunzele, lăsând în spate doar copacii. Cred că am ajuns să cunosc prea bine toamna". - E.E.Cummings

33 comments:

  1. Bună scumpo!
    Superbă poza dar și gândurile
    tale îmi plac!
    Un weekend excelent îți doresc!
    Cu drag te îmbrățișez!

    ReplyDelete
  2. Ai primit o leapsa-chestionar :d! Daca doresti sa o completezi ...

    ReplyDelete
  3. e-adevarat ca stim ziua in care ne-am nascut, dar nu stim ziua cand vom pleca. nici toamna nu-i prea sigura pe zilele sale, ci doar pe aparitia si existenta ei ciclica...toamna e metafora descompunerii, iar cummings banuiesc ca o compara cu batranetea :)

    ReplyDelete
  4. astept sa vad ce o sa mai scrii in noua rubrica :)

    ReplyDelete
  5. Adevarat, practic toamna ar trebui sa plece joi[1 dec] dar va mai sta putin :( pana va ninge. :(
    Astept postarile in noua rubrica. :*

    ReplyDelete
  6. Elena buna :) ma bucur ca iti place poza si gandurile mele, o seara frumoasa!

    Alee.Mee :-x chiar este un citat frumos :)
    multumesc pentru leapsa :)

    Erys interesanta observatie :)

    Un suflet inocent....
    chiar?:D te astept atunci :)

    ReplyDelete
  7. Eliisa asa este, cine stie cand va ninge :P

    Găgăuţă ma bucur ca iti place :)

    ReplyDelete
  8. ,,toamna stie mereu cand ii vine sfarsitul dar noi, nu vom sti niciodata."

    ReplyDelete
  9. Eu abea astept sa vad totul imbracat in alb.

    ReplyDelete
  10. fatacareaduceploaia nu-i asa?
    Flyerboy multumesc:)
    Alissu si eu :)

    ReplyDelete
  11. Foarte dragut ai asezat ideile. Felicitari!

    ReplyDelete
  12. ...pleaca cu certitudinea ca va reveni...insa noi? o zi faina:)

    ReplyDelete
  13. Azi dimineata la Timisoara s-au asternut primii fulgi. Toamna a plecat..

    ReplyDelete
  14. Îmi place foarte mult cum îţi exprimi ideile. Faci o treabă foarte bună cu blogul! Tot aşa! :)

    ReplyDelete
  15. imi place f mult citatul...abia astept sa mai vad si altele...

    ReplyDelete
  16. geanina buna observatie noi, ne trecem de tot.

    Ocup un loc imaginar ce frumos! :) si la mine au mai fost fugli..dar s-au topit:(

    Rose ma bucur ca iti place, te mai astept :)

    roscata din vis daca va plac citatele o sa mai pun:D

    ReplyDelete
  17. tocmai mi-am scmbat blogul daca vrei sa imi dai follow http://misroze.blogspot.com/ multumesc

    ReplyDelete
  18. Esti o persoana deosebita si sensibila. Multumesc pentru incurajari.

    ReplyDelete
  19. Frumos Lavi..
    Iarna sa te gaseasca linistita si cu iubire in par..dincolo de geamul prin care privesti..
    Te imbratisez :)

    ReplyDelete
  20. Miss Rose cu placere :)

    kid4ever ma bucur ca ti-a placut :)

    Florea :)

    INCERTITUDINI ce ciudat suna si misterios.

    Albastru cu placere >:D<

    Larisa multumesc!

    Nymphetamine ma bucura vizita ta :)

    ReplyDelete
  21. Toamna a plecat ca sa vina iarna :) !
    De abia astept sa ninga :X

    ReplyDelete
  22. Bun gasit! Un inceput reusit de noua saptamana si de toamna ,atat cat a mai ramas din ea!Astept iarna...astept sarbatorile...

    ReplyDelete
  23. "ba chiar am senzatia ca afara este totul alb deja, insa cand arunc o privire mai atenta ma intristez pentru ca totul pare monoton si vechi"
    tare frumos zici, la fel simt si eu.. pe mine ma calmeaza, ma binedispune, imi clateste ochii albul imaculat al zapezii ascunzand tot ce este urat sub plapuma ei.. de-ar veni odata! si de n-ar mai matura-o astia..

    ReplyDelete
  24. Ana multumesc la fel iti doresc si tie :)

    Alee. bine zis:( ca ne-o matura.

    ReplyDelete