Versetul zilei

Monday, November 28, 2011

Prajiturele fericite! :)

M-am trezit intr-o dimineata si dintr-o data am realizat ca fac parte dintr-o lume a prajiturelelor fericite. Sau poate era lumea invadata de ele? Miliarde de prajiturele dulci colindau intregul oras pline de bucurie si optimism, de asemenea erau gingase si foarte dulci.Nu numai ca am ramas surprinsa dar toata lumea mea parea sa nu mai aiba nici o logica. Intr-un tarziu au inceput sa cada fulgi mari de zapada iar una din ele s-a apropiat de mine si mi-a soptit la ureche : " Zambeste! Greutatile vin si pleaca dar daca sufletul iti zambeste poti trece peste ele" Un astfel de oras cu siguranta va fi dulce si optimism, si la bine si la greu, iar eu cred ca Dumnezeu cand a creiat oamenii a vrut ca ei sa fie dulci unii cu altii si sa aiba o perspectiva plina de optimism asupra vietii.

Trrr...
TREZIREA! A FOST UN VIS!


Si o leapsa de la Emme, multumesc!
 Cel mai de pret lucru:viata.
 Cand sunt suparat/a: plang.
Cand vreau sa ma relaxez: stau in pat:D
Locuri unde as trai: cat mai departe de Pamant.
Cel mai fericit/a am fost: la botez.
Nu spun nu propunerii:de a-mi face amici noi.
Ma feresc de : caini.
Am emotii cand: tot timpul.
Regret ca: multe.
Nu as renunta niciodata la:credinta
Cei mai buni prieteni: se stiu ei.
Ma enervez cand :sunt prea stresata.
O zi perfecta: hm...
Ce te motiveaza sa scrii pe blog? Oamenii.
Cum reactionezi la comentarile negative ? Ok.
Cum te-a schimbat pe tine blogul ? in bine.
Sau alte persone care le-ai cunoscut in blogosfera? tot in bine.
Cine te-a influentat sa faci blogul ? Emmy

Multumesc pt leapsa. :)

19 comments:

  1. Felul tau simplu de a fi si inocenta ta ma fac mereu sa zambesc. Sa nu permiti oamenilor de jur sa te faca sa suferi niciodata. Daca va fi sa plangi, sa plangi doar de fericire!

    ReplyDelete
  2. Mm...ce pofta mi-ai facut de prajiturele!

    ReplyDelete
  3. Cat am vazut tilul acolo la"tabloul de bord" mi`am dat seama ca numai tu puteai scrie asa ceva..Mereu scrii lucruri frumoase:) si vesele.

    ReplyDelete
  4. Zana, ma bucur de vizita si ganduri :) >:D<

    Alissu si eu as vrea :(

    ßlloиdιε ♥ ma bucur ca iti palc si ca le consideri vesele :)

    ReplyDelete
  5. Zana, nu ma lasa sa-ti vizualizez blogul:(

    ReplyDelete
  6. Cine putea asterne asa ganduri frumoase decat Lavi.
    Superb :x Bravo

    ReplyDelete
  7. Mi`a venit o pofta de prajiturele :X ! :*

    ReplyDelete
  8. nu stiu de ce;) poate au o eroare. >:D< esti o draguta!

    ReplyDelete
  9. Tu esti dulcica mereu,dar acum te-ai indulcit de tot!Sa ai parte numai de bucurii si viata ta sa fie asa cum o visezi.

    ReplyDelete
  10. Foarte frumos, imi place si antetul, se potriveste cu titlul:). Multa sanatate si fericire iti doresc!

    ReplyDelete
  11. cred ca o prajitura a ajuns azi la mine :))

    ReplyDelete
  12. Foarte frumos..visezi! Dar,daca,lumea ar fi asa de buna unii cu altii,am mai putea deosebi raul de bun???Mi-ar plcea ca totul in jurul meu sa fie simplu,frumos,bun,dar este imposibil..suntem atat de diferiti!!

    ReplyDelete
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    ReplyDelete
  14. si mie mi-a venit pofta de prajituri cand am pus imaginea! :)

    ReplyDelete
  15. Foarte frumos visul!frumoase prajiturelele:)pupici Lavi

    ReplyDelete
  16. Mi-ai facut pofta de prajiturelee <3 Frumos :o3

    ReplyDelete
  17. elida sa nu ma intelegeti gresit, visul nu e real, e doar compus :)

    Alee.Mee. si eu am o pofta de dulciurii:((
    data viitoare ma aprovizionez inainte sa scriu despre dulciuri :))

    ReplyDelete
  18. cu siguranta totul vine si pleaca...sa fim dulci, dar :)
    sa ai o zi minunata!

    ReplyDelete