Versetul zilei

Monday, November 21, 2011

Intrebari la leapsa :)

Inainte de a incepe o sa va rog sa va cautati zambetele prin buzunar pentru ca sunt strict necesare! :)
Nu ai zambet, esti dat afara din sala :P

Deci, am primit o leapsa de la Denisa, multumesc Denisa, leapsa spune cam asa:

1.Imi poti spune: LAVI
2.Mi-ar placea sa ma numesc: LAVINIA
3.Daca as fi un  personaj de carte, as fi: EU INSUMI
4.Melodia mea preferata este: Ballade pour Adeline
5.Ziua preferata a saptamanii pentru mine: VINERI
6.Imi e dor de: TRECUT
7.Dintre actorii din intreaga lume azi il plac pe: NU-MI VINE IN GAND.
8.Urasc scoala pentru ca:NE TREBUIE NOTE
9.Imi place scoala pentru ca: IMI PLAC COLEGII
10.Culoarea mea preferata e:  NU AM.
11.Partea preferata a zilei pentru mine e: NOAPTEA
12.Vampiri, varcolaci,fantome sau extraterestri? NU EXISTA
13.Mi-ar placea sa locuiesc: PE MARTE
14.Azi sunt fericita pentru ca: AM DE TOATE.
15.A fost un cosmar sa vad: CUM RENUNT LA O PARTE DIN MINE.
16.As vrea sa: TOT CE ESTE SI ACUM.
17.Mi-ar placea sa existe: O LUME MAI BUNA.
18.As vrea sa lucrez in domeniul: MEDICINA, PSIHOLOGIE.
19.Daca as avea o putere ar fi: SA AJUT OAMENII.
20.Imi place numele: PATRICIA
21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care:MA IUBESC ASA CUM SUNT.
22.Citatul meu preferat este: "ACOLO UNDE NU ESTE DRAGOSTE NIMIC NU E"
23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: IUBIREA
24.As vrea sa pot: FACE MAI MULT PT SUFLET.
25.Viate e frumoasa pentru ca: O TRAIESC.
26.Planul meu secret e sa: CUCERESC LUMEA PRIN IUBIRE.
27.Imi place serialul: NU-I STIU NUMELE, DAR E CU DETECTIVI.
28.As vrea sa scriu despre: PRIMA NINSOARE.
29.Vreau sa iti spun ca: IN VIATA TOATE AU UN ROST, PANA SI O LEAPSA .
30.Cum ti s-a parut acest chestionar? INTERESANT.

L-am facut in graba, deci s-arputea sa am greseli:d

P.S.Hei, hei, unde crezi ca pleci fara zambet?:-w

6 comments: