Versetul zilei

Friday, November 4, 2011

Singura, in noiembrie...

Simt un fior de teama cum patrunde pana in adancul sufletului si ma cheama spre el.
Ma ascund, e inca intuneric si nu as vrea sa se faca lumina, poate ca daca s-ar face m-as speria mai tare.

 Azi, secundele nu le-am numarat, dar minutele s-au scurs la fel de repede ca si altadata, si am inghetat. Un frig intens m-a cuprins, o raceala ce mi-a inghetat nu numai oasele ci si sufletul.
Liniste! Nu pot gandi daca tu vorbesti! Dar, nu vorbeste nimeni, nu sunt decat eu, o amintire a unei seri sumbre de noiembrie...

Singuratate[...]

35 comments:

  1. Nu esti singuraaaa!Pentru ca nu te las eu!>:P

    ReplyDelete
  2. Cea mai placuta e linistea iernii, imi place sa simt ca timpul se opreste in loc odata cu apa inghetata !

    ReplyDelete
  3. Ai foarte multa sensibilitate. Dar vei stii in viata sa te feresti ca, sa nu te raneasca rautatile oamenilor ? O seara frumoasa, Odorica

    ReplyDelete
  4. M-au ochit, dar supravietuiesc. Multumesc pentru vizita :)

    ReplyDelete
  5. singuratatea cel mai urat sentiment cred ca intr-un anumit moment toti am simtit-o cel mai bine ar fi sa ne deschidem sufletul in fata oamenilor "frumosi" de langa noi...

    ReplyDelete
  6. e trecator si eu m-am simtit singura acum vreo doua zile:)

    ReplyDelete
  7. Lasă gândurile sumbre; caută amintiri luminoase şi un viitor care să se muleze pe ele...

    ReplyDelete
  8. nu esti singura! il ai pe Dumnezeu! Nu uita!

    ReplyDelete
  9. Nu ești singură...ne ai pe
    noi prieteni tăi virtuali!
    Un weekend excelent și plin
    de bucuri!
    Te pup cu mare drag!

    ReplyDelete
  10. @ Anonim, ai dreptate, dar ce se intampla atunci cand oamenii frumosi nu vor sa ne asculte?

    @C.L.M. Toate sunt trecatoare, dar pana ce trec te umplu de amaraciune.

    @Catalin, gandurile sumbre sunt greu de alungat, iar viitorul nu pare prea luminos...


    @Denisaaa, il am, dar uneori ai nevoie de fiinte umane. Multumesc pentru incurajare!

    @Elena multumesc frumos pt ganduri:*

    ReplyDelete
  11. Singuratatea...de ceva timp pot zice ca imi este cea mai buna prietena,este cu mine peste tot...

    ReplyDelete
  12. Ce ar trebui sa facem ca s-o alungam?

    ReplyDelete
  13. ciudat este ca tocmai atunci cand sunt singura, sunt cea mai linistita...

    ReplyDelete
  14. cand il ai pe dumnezeu in suflet, nu te poti simti singura...

    ReplyDelete
  15. singutatatea este cel mai urat lucru din viata unei persoane...

    ReplyDelete
  16. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    ReplyDelete
  17. Lavinia, fetita dulce, tu nu esti singura!Eu nu te voi lasa niciodata, indiferent de ceea ce se va intampla, voi invinge circumstantele si'ti voi fi alaturi asa cum pot eu!...

    ReplyDelete
  18. Eu intotdeauna sunt melancolica si ma simt singuratica,toamna.Pentru ca asta imi inspira acest anotimp.Frumoasa postare!
    Iarta-mi absenta...am revenit in lumea blogosferei cu forte noi.:]

    ReplyDelete
  19. da. adevarat, dar asta e viata:D

    ReplyDelete
  20. foarte frumoasa postarea ... mereu toamna, sentimentul de singuratate e foarte apasator ... dar toti cei care te citim si urmarim iti suntem alaturi in aceasta singuratate tomnatica! so smile :)

    ReplyDelete
  21. Am vazut un comentariu mai sus interesant cum ca ii ai pe ei prietenii virtuali,credema ca mi se pare o prostie sa-ti petreci viata pe internet,sunt multe de facut in lumea asta,eu cel putin compun doar pentru sufletul meu,imi descarc sentimentele pe blog si spun ce simt,dar viata mea nu e acolo cum observ ca sunt a multora.Imi pare rau sa-ti spun,dar te simti singura sufleteste.Sti ca atunci cand lumina dispare nu se mai vede nimic,dar nu inseamna ca in intuneric nu este nimic,doar priveste mai bine in jurul tau si te asigur ca totul o sa fie bine.

    ReplyDelete
  22. Nu eşti singură, nu vezi? ai pe cineva acolo sus care te iubeşte. Chiar de uneori e nevoie de mai mult, strânge din dinţi, înfruntă frigul şi revino cu postările tale pline de optimism.

    P.S: Îmi place cum ai împletit cuvintele cu emoţiile.

    P.S 2: Mersi de vizită:*

    ReplyDelete
  23. @Rosaline, da asa ar trebui,dar e greu.

    @Nymphetamine asta chiar este ciudat.

    @Erys asa este, dar sunt momente in care ai nevoie de o persoana care sa fie acolo langa tine, ai nevoie de o imbratisare...

    @Roxy, de acord.

    @Anna. ma bucur ca ai revenit!>:D<

    @C.L.M. asta-i viata, vorbe pe care le vom auzi mereu:))

    @bebitza :)

    @annitu multumesc.

    @Teddy, sunt de acord cu tine.

    @Rebeca C. multumesc pentru sfat, si ma bucur ca iti place :)

    ReplyDelete
  24. Singurătatea dispare atunci când cei dragi sunt lângă tine! :)

    ReplyDelete
  25. Niciodata nu suntem singuri :):X

    ReplyDelete
  26. ai dreptate! stiu ca nu e ceea ce trebuie, dar primeste, de vrei, imbratisarea mea, de fapt gandul meu bun pentru tine, pe care cu drag ti-l trimit!

    ReplyDelete
  27. Asta-i viata ,uneori ne simtim singuri ,uitati de lume si tristi ."Dar singuratatea dispare cand ii ai pe cei dragi langa tine",cum a spus Patratel :d.

    ReplyDelete
  28. @ Patratel ai foarte mare dreptate.

    @Lore, si tu ai dreptate, dar cateodata ne simtim asa.

    @Erys, iti multumesc frumos!

    @Alee.Mee adevarat :)

    ReplyDelete
  29. e SUPERBA poza :) nu te superi daca mi-o salvez nu?

    ReplyDelete
  30. si singuratatea are partile ei bune

    ReplyDelete