Versetul zilei

Tuesday, November 8, 2011

Eu sunt...

Eu sunt ciudata de la capătul firului, cea care nu zice niciodată nimic, doar tace şi ascultă. Eu sunt aceea fiinţă invizibilă a cărei chip îl cunoaşte toată lumea, doar sufletul rămâne ascuns, chinuit şi neştiut de mulţi, pe acesta îl cunoaşte Dumnzeu mai bine. Eu sunt aburul ce trece în zadar deasupra mării încercând să se desprindă de speranţă.


Eu sunt o copilă inexistentă pentru cei care o văd dar existentă pentru cei care nu o văd.Eu sunt mâna de ţărână în care a suflat Dumnezeu viaţă, eu nu sunt o insectă şi nici nu provin din maimuţă, pentru că, Creatorul meu a vrut să fiu mai mult decât atât. Şi iată-mă acum, sunt o fiinţă vulnerabilă şi tacută pentru oameni, dar sunt un copil inocent în braţul lui Dumnezeu.

Tu cine eşti?

34 comments:

  1. toti suntem niste copii inocenti in bratele LUI

    ReplyDelete
  2. Eu sunt un ciudat...;
    eu sunt un copil care aleargă printre semnele de întrebare

    ReplyDelete
  3. ar trebui sa insemne ca nu mai ai mult timp

    ReplyDelete
  4. Eu sunt muritoarea ce se afunda printre randurile unei scriitoare in devenire.:)

    ReplyDelete
  5. eu sunt doar eu. si-mi ajunge. :)
    >:D<

    ReplyDelete
  6. sunt suspendata...intre ce este, ce-a fost si ce trebuia sa fie. asa, suspendata, nu incetez sa caut comori, ascunse tot de mine...

    ReplyDelete
  7. Eu sunt o marioneta a destinului, defapt cred ca toti suntem. ;)

    ReplyDelete
  8. Eu sunt o ciudată,căreia îi place să fie înțeleasă chiar dacă scot cele mai încâlcite cuvinte pe care de abia eu le înțeleg.
    PS: Ur special ,idem Lore :*

    ReplyDelete
  9. esti asa de ..."diferita" la cum scrii...dar nu stiu dc

    ReplyDelete
  10. Foarte frumos .Chiar ca esti speciala si stii foarte bine sa cinstesti numele lui Dumnezeu.

    ReplyDelete
  11. Eu sunt o picatura mica in marea de OAMENI...copilul care se bucura alaturi de zambetul copiilor.

    ReplyDelete
  12. Suntem speciali.Printre noi si tu.

    ReplyDelete
  13. Toti suntem vulnerabili, dragostea ne face asa:)

    ReplyDelete
  14. Imi plac raspunsurile date de voi :* >:D<

    ReplyDelete
  15. Eu sunt ciudatul ce te face sa razi x_x. Si tu..tu esti speciala !! Cu totii suntem asa!

    ReplyDelete
  16. Nu prea ai fost atentă la răspunsuri...

    ReplyDelete
  17. ..eu sunt o voce, o mişcare şi câteva gânduri.

    ReplyDelete
  18. eu sunt un om... un om ca toti ceilanti.. P.S. raspnsul va fi curnad la mine pe blog... ma duc acum sa-l scriu.. :d mersi de idee, meditatie...:d:X:)

    ReplyDelete
  19. Eu sunt un cititor... căruia îi place ce vede aici :)
    Frumos!

    ReplyDelete
  20. Vezi ca mai toti au început sa scrie propoziţii plecând de la ceea ce ai scris tu.
    Este o atenţionare...
    Corect este aşa:
    Eu sunt o ciudata...
    Eu sunt o copila...
    Virgulele nu au ce să caute acolo, în propoziţiile tale.
    Sugestia mea este sa corectezi...

    ReplyDelete
  21. :) am ramas pe intrebarea cine sunt si am acr pana la urma cine sunt...:d
    http://dinviatagandurilormele.blogspot.com/2011/11/cine-sunt.html

    ReplyDelete
  22. Eu nu sunt nimic ! Pentru ca nimic e tot ce intelege un om cand discuti cu el si daca intelege, intelege doar ce vrea el!

    ReplyDelete
  23. Fiecare suntem cineva...sau ceva si suntem unici, suntem speciali in felul nostru, va multumesc pentru vizita si raspunsuri.

    ReplyDelete
  24. Mi-a placut mult chestia cu ,,ciudata de la capatul firului".:)

    ReplyDelete
  25. Sunt un suflet de copil si asa voi ramane, indiferent de varsta. "Singura ratare e aceea de a nu mai fi copil", nu imi mai amintesc acum cine a zis.

    ReplyDelete
  26. Eu sunt o fată, pe care ceilalţi oameni mai cruzi deabea aşteaptă să o doboare şi să îi sugă tot sângele, oamenicare mă bârfesc la orice colţ pentru că am luat cea mai mare notă din clasă, oameni care cică mi-au fost "cei mai buni prieteni", şi care acuma nu ştiu cum naiba să mă facă să sufăr cât mai mult, iar din nefericire au reuşit . Dar într-un fel niciodată nu m-au doborât, şi dacă o şă o ţin tot aşa, nici nu o să o facă.!

    ReplyDelete