Versetul zilei

Monday, November 21, 2011

Sarbatori ne bat la geam...

Sarbatori ne bat la geam, oare cum le vom primi in acest an?
Le vom acorda atentie  sau vor fi zile obisnuite? Deja incep sa se puna beculete prin oras, si trebuie sa recunosc ca este foarte frumos sa vezi asa o atmosfera colorata plina de viata, dar stau si ma gandesc ce legatura au instalatiile cu adevarata semnificatie a Craciunului? De fapt, multi dintre noi uitam ce inseamna Craciunul.


Dragii mei, il asteptati pe Mos Craciun?  Cu cadouri poate? Dar, oare nu uitati ceva?
Hristos s-a nascut, acum mult timp intr-o iesle, vom sarbatori ziua Lui de nastere in curand asa ca va rog in acest an nu uitati, Craciunul nu inseamna doar instalatii frumoase si sclipitoare, nici cadouri si nici reuniuni de familie, Craciunul  e mai mult decat atat. A fi bun doar de Craciun e o prostie, degeaba esti bun atunci daca tu tot anul ai fost rau, insa daca doresti o noua sansa incepe prin a-ti cere iertare.Sarbatori ne bat la geam oare cum le vom primi in acest an?

22 comments:

  1. La mine spiritul de sarbatori s-a conservat. La noi in casa se simte sarbatoarea Craciunului. Sunt si cadouri, dar linistea din Ajun+impobodirea bradului imi da o stare de linsite.

    Deabia astept sa vina 24-25 decembrie. Imi este dor de o seara linistita alaturi de familie.

    ReplyDelete
  2. foarte frumos si cu pasi marunti se apropie asteptatele sarbatori de iarna ,bv :*

    ReplyDelete
  3. Cu bratele deschise, desigur. Dar cu o altfel de mentalitate. >:d<

    ReplyDelete
  4. sunt splendide sărbătorile de iarnă...

    ReplyDelete
  5. Trist,dar e adevarat.Multi am uitat adevarata semnificatie a sarbatorilor,in general,nu numai a Craciunului.

    ReplyDelete
  6. Intradevar cei mai multi dintre noi uitam ce insemana Craciunul cu adevarat! :(

    ReplyDelete
  7. Toți vorbim despre bunătate..știu persoane care se duc săptămânal la biserică, dar înjură, la orice pas, pe oricine nu se încadrează în tiparele respectivei persoane.
    Cred că bunătatea ține de formula sufletească proprie, dar și de educație.
    Experiența mi-a demonstrat că mulți oameni diferiți( intelectuali rafinați ,sau, dimpotrivă- oameni simpli) au o mare bunătate.
    Vezi, lucrurile sunt complicate!
    Seară bună!

    ReplyDelete
  8. eu cred ca multi suntem constienti ca e cea mai frumoasa sarbatoare a anului si o s-o primim in sufletele noastre cu multa caldura

    ReplyDelete
  9. :) eu le astept si le primesc intotdeauna asa cum vin...ma bucur si sincer deja am inceput sa le simt....stiu ca sunt aproape

    ReplyDelete
  10. Ti-am dat o leapsa. Intra pe blogul meu. Sper sa o joci. :D

    ReplyDelete
  11. Nu doar sarbatoarea Craciunului ar trebui sa ne aminteasca de Fiul Dumnezeului Cel Prea Inalt, ci fiecare zi daruita prin iubirea Lui, o iubire agape. Sa ninga peste noi cu fulgi mari de argint si vii ca sufletele noastre.

    ReplyDelete
  12. Cu bucurie le primesc
    . Atata timp cat am familia si prietenii langa mine...imi e de ajuns :D Intotdeauna sarbatorle au fost frumoase :D

    ReplyDelete
  13. bucuria n-o poti mima si nici obliga sa vina...sarbatorile craciunului vor fi la fel ca intotdeauna pentru mine. cu pace si cu multa lumina. bucuria mea are mai multe fete si un singur izvor :)

    ReplyDelete
  14. Emme va veni nu-ti fa griji :)
    Carolina se apropie, se apropie :)
    Eliisa la asta nu m-am gandt :)
    Rory cele mai frumoase!
    Eu asa este, din pacate uitam pe zi ce trece tot mai mule lucruri importante.
    Denisaaa din pacate :(
    INCERTITUDINI mereu vor exista lucruri complicate...
    Nymphetamine asa ar trebui :)
    geanina, sunt foarte aproape.
    Violeta S.ce frumos ai spus-o!:)
    Flyerboy as vrea sa am si eu familia intreaga langa mine:( norocosule >:P
    Erys este adevarat :)
    Catalin, de unde atata rabdare ?:))

    ReplyDelete
  15. Sa ti fie sufletul curat mereu..asa ca-n preajma nasterii Mantuitorului..Probabil pentru asta s-a nascut..sa Fie bucuria noastra.
    Te imbratisez!

    ReplyDelete
  16. Cum sa ai rabdare cand se apropie cele mai frumoase zile din an? De abea astept sa maplimb prin oras, prin zapada, cu toate beculetele ce par sa imi lumineze sufletul cu fericirea si spiritul Craciunului!

    ReplyDelete
  17. Imi e groaza de sarbatori, cel mai mare haos si stres, numai sarbatori nu se pot numi! O zi frumoasa iti doresc!

    ReplyDelete
  18. Larisa cu siguranta a facut-o pentru noi :)
    Lexii si eu la fel:D
    C.L.M. te cred :)
    Robert N, pacat...poate ca anul acesta va fi diferit.

    ReplyDelete
  19. abia astept sa ninga, abia astept sa simt spiritul iernii.

    ReplyDelete