Versetul zilei

Monday, February 1, 2016

Când în noi este sădită o dorință

Sursă imagine: adelinesays.wordpress.com

E trecut de miezul nopții iar eu stau și mă gândesc la dorințe. Când eram mai mică era o vorbă ce cirucla prin cercul meu de prieteni cum că dacă vezi prima stea care apare pe cer și îți pui o dorință ea se va împlini. Au trecut nopți și nopți iar eu ieșeam afară și urmăream cu privirea prima stea care apărea, apoi îmi puneam o dorință.

Cu timpul am crescut, mi-am schimbat gândirea și mi-am dat seama că steaua nu îmi putea îndeplini dorințele dar chiar și acum câteodată privesc către cer, șoptesc o dorință și sper că Dumnezeu o va auzi. Știu că stelele nu pot îndeplini dorințele pe care noi le avem, dar Cel ce le-a făcut poate.

Multe dorințe are omul și prea puține i se îndeplinesc, dar v-ați gândit că poate ne spunem dorințele în fața cui ne trebuie? V-ați gândit că poate ne raportăm greșit la dorințele noastre?

De multe ori ne spunem că dacă vom lupta, dacă vom da totul vom reuși. Multe lucruri ne dorim noi și facem totul pentru a le obține, dar oricât de mult ne-am da silința uneori nu se întâmplă, pur și simplu nu ni se întâmplă nouă.
Un vers dintr-o melodie zice așa: ”și te întrebai cum oare doar alții pot să zboare, să ajungă ei la steaua ta”

Eu cred că atunci când în noi esti sădită o dorință Dumnezeu ne dă și uneltele prin care putem ajunge la ea. Cred că cei ce își doresc să devină scriitori au scris mai întâi ceva și le-a plăcut.
Marii fotografi ai lumii au început cândva totul cu o frază simplă: îmi place să fac poze.

Noi toți visăm și avem uneltele cu care să ne putem îndeplini visele, dar cui ne încredințăm? Ne punem dorințele în fața unei stele?
Dumnezeu dorește ca noi să ne îndeplinim visele, a pus în noi uneltele necesare, așadar ce ne mai lipsește ca visul nostru să se realizeze?
Avem uneltele și ne străduim să facem totul cât de bine se poate, Dumnezeu e de partea noastră și atunci ce ne mai trebuie?

Două lucruri ne mai lipsesc: credința și timpul. Credința că într-o zi vom ajunge acolo unde visăm dar nu în timpul pe care îl gândim noi ci în timpul pe care l-a pregătit Dumnezeu, căci El e autorul tuturor lucrurilor, iar ca visul tău să se împlinească El trebuie să potrivească anumiți oameni, anumite momente și chiar și pe tine, tu trebuie să fii format, ca să îți poți urma visul.

Cum ar fi dacă Dumnezeu ți-ar spune că îți poți urma visul acum dar tu ai simți că nu ai încă deprinderea necesară?
Toate trebuie să lucreze împreună, să se îmbine pentru ca tu să poți ajunge acolo unde visezi.

Ai încredere și răbdare, nimeni nu îți poate fura dorințele!

9 comments:

  1. Mulțumesc pentru aceste cuvinte, sunt foarte încurajatoare pentru mine, pentru situația prin care trec acum. Credință și răbdare... daa, de ele am nevoie ca să văd împlinită o mare dorință pe care o am înaintea lui Dumnezeu! :)
    El să îți dea și ție, Lavinia, credință și răbdare până când dorințele cele mai adânci ți se vor aduce la îndeplinire!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur că au fost încurajatoare!
      Mulțumesc, așa sper. Și sper să aud că dorința se va împlini curând!El e acolo, cu tine!

      Delete
  2. Și totuși, dacă ne dorim lucruri care nu ar fi tocmai bune pentru noi? Îl rugăm pe Dumnezeu să ne împlinească o dorință iar Dumnezeu știe că nu ne-ar fi bine dacă s-ar realiza. Apoi spunem că nu ne ascultă dorințele. Uneori răspunsul Lui poate să fie și nu. Nu mereu ne dorim ceea ce trebuie :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu vorbesc de dorințele care sunt mai mari, dorințe pentru care avem ce ne trebuie...gen: eu îmi doresc să devin scriitoare, pentru că iubesc să scriu, asta e ceva ce pot face, ceva ce e în mine pur și simplu.

      Ca Dumnezeu să nu fie de acord se poate, dar atunci rămâne întrebarea, de ce a mai pus acea aptitudine în mine?

      Sunt tare tare curioasă de răspunsul tău :)

      Delete
  3. Hmmm, poate că da. Devenind scriitoare nu e nimic rău. Chiar e ceva frumos. Acum există și varianta să devii o scriitoare foarte bună și să apară mândria și să te schimbe succesul. Na, zic și eu. Astea sunt lucruri care le știe doar Dumnezeu în atotcunoștința Lui. Dar la prima vedere nu pare o dorința rea sau egoistă :P Majoritatea vrea să câștige la loto sau cine știe ce altceva :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu la astfel de vise mă refer, la vise mărețe, cred că le pot spune așa. Da, să știi că m-am gândit la asta.

      Mulți oameni spun că dacă ar avea bani ar ajuta pe unul și pe altul dar eu sincer cred că banii, succesul te schimbă. Acum nu trebuie să fie neapărat în rău, dar niciodată nu se știe în ce fel își va pune amprenta asupra ta...

      Delete
    2. Exact. Cineva îmi spunea zilele astea că mereu are întrebări de genul: dacă alegeam altfel? Și i-am spus că nu ar trebui să le aibă. Poate dacă alegea altfel apoi se întreba dacă alegea ceea ce a ales acum. Până la urmă important e dacă ne bucurăm de ce avem acum. Când începem să fim mulțumiți pentru ce avem, ar putea să fie un moment când putem primii mai mult. Eu așa văd lucrurile. Mai întâi să arăți mulțumire față de lucrurile pe care le ai, apoi e foarte posibil să primești și altceva :)

      Delete