Versetul zilei

Tuesday, February 23, 2016

Pune-te pe genunchi și vorbește cu Tata

Sursă imagine:  http://the-blue-mockingbird.tumblr.com/

De prea puțin ori ne bucurăm. De prea puține ori zâmbim și zicem mulțumesc.

Viața noastră ar trebuie să fie scăldată în mulțumire pentru că avem un Dumnezeu așa mare care ne poartă pe brațele Sale zilnic. Cine știe prin ce am fi trecut astăzi dacă Dumnezeu nu ar fi fost cu noi, cine știe cum ne-ar fi fost ziua dacă ne-am fi bazat doar pe noi.

Am observat cât de multe lucruri schimbă rugăciunea. Chiar dacă uneori totul merge prost și soluția întârzie să apară, când ne rugăm, când îl știm pe Dumnezeu la lucru există speranță.
Dar când ne gândim la ce putem face noi, îl micșorăm pe El, iar asta e păcat. E păcat pentru că avem un Dumnezeu așa de mare, un Dumnezeu al minunilor și al posibilităților iar noi ne comportăm de parcă am fi singuri.

Amintește-ți, Tatăl tău, Dumnezeu conduce lumea, deține totul. Nu te mai îngrijora. Nu te mai plânge. 

Pune-te pe genunchi și vorbește cu Tata!

El a zis că celui ce cere i se va da,  nu este această promisiune mai mult decât suficientă? Însuși Dumnezeu ne-a promis că ne va purta de grijă, ce altceva ne mai trebuie?


”Cereți, și vi se va da; căutați, și veți găsi; bateți, și vi se va deschide. Căci oricine cere capătă; cine caută găsește; și celui ce bate i se deschide.”

Matei 7: 7, 8

8 comments:

  1. Foarte frumos. :) Doamne ajuta sa ma pot pune mai des pe genunchi mei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Andrei. :) Amin, valabil și pentru mine...

      Delete
  2. Nu zice El să-L punem la încercare? La noi e problema, că la El orice se poate :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi simplu. Să nu uităm că toate sunt în mâna Lui, și nimic nu este prea greu pentru Tata. Să ne încredem în El și să așteptăm în liniște răspunsul Lui :P

      Delete
  3. Este părintele care nu se supără să-l chemi oricând, la orice oră...Seară cu har, draga mea, Lavi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da așa este, El ne primește mereu cu bucurie, o seară plăcută și binecuvântată, dragă Elene :)

      Mulțumesc!

      Delete
    2. Elena* îmi cer scuze pentru greșeală. :D

      Delete