Versetul zilei

Thursday, February 25, 2016

El e un prieten bun de al meu

Sursă imagine: http://the-blue-mockingbird.tumblr.com/

Am fost singură odată, dar mi-am făcut un prieten bun, nu l-am găsit eu, El m-a găsit pe mine. De fapt, când l-am întrebat de unde mă știe, mi-a zis că El mă cunoștea încă de dinainte să mă nasc. Uau, mi-am zis; ăsta da prieten; să mă cunoască pe de-antregul, să-mi știe fiecare gând, fiecare tresărire, fiecare răsuflare și totuși să rămână lângă mine!

El e un prieten bun de al meu, numele lui e Isus, poate ați auzit și voi de El, dar nu l-ați băgat în seamă. El are multe de oferit. E bun, onest, nu e invidios, știe să-ți asculte toate problemele și poate să îți dea și rezolvare la ele. Prietenului meu nu îi este rușine cu mine, a suferit și El, a fost încercat dar a biruit cu răbdare, dragoste și bucurie peste toate.

M-a chemat pe nume, mi-a zis să vin la El, pentru că știe să îmi lege rănile. Eu eram distrusă dar El mi-a zis că o inimă tristă e o comoară. O inimă rănită e mai de preț decât alte mărgăritare. I-am zis că nu am pe nimeni, iar El mi-a răspuns:  dar mă ai pe Mine, și asta îți e de ajuns.

El, Isus, este un bun prieten de al meu. Vorbim și tăcem împreună, râdeam și plângem împreună, ne facem planuri împreună și ne gândim mereu unul la altul.

Oamenii din viața mea au mai plecat, au mai avut momente în care au fost distanți sau m-au rănit, dar El nu s-a distanțat nici măcar o clipă de mine, nici măcar cu un centimetru. Eu în schimb, m-am distanțat de El...și am regretat apoi.

Am regretat când mi-am dat seama ce fel de prieten eram pe cale să pierd.

Nu sunt niciodată singură, căci El este un prieten de al meu și stă mereu alături de mine. Nu îl văd cu ochii aceștia, dar stau uneori, prin bucătărie, când sunt singură acasă și îmi pregătesc o cană cu lapte mă uit deodată zâmbind lângă mine. Ești aici, nu-i așa? Îl întreb și zâmbetul mi se face tot mai mare.

Da, Lavinia, sunt aici. 
Doamne?  
Da?
Să nu pleci!

”Nicidecum n-am să te las, cu nici un chip nu te voi părăsi.” Evrei 13: 5


Nu ai vrea să îl ai și tu ca prieten? Are o inimă enorm de mare, și vestea cea bună e că deja te cunoaște și te iubește!

10 comments:

  1. Al tău şi-al meu Prieten bun, dragă Lavi.

    ReplyDelete
  2. Tot mai pline de iubire sunt articolele tale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, păi chiar am simâțit iubirea mai mult decât de obicei zilele astea :D

      Delete
  3. El bate la fiecare ușă. Ideea e dacă Îi deschidem ușa

    ReplyDelete
  4. "Pune-Ma ca o pecete pe inima ta,ca o pecete pe bratul tau; caci dragostea este tare ca moartea,si gelozia este neânduplecata ca Locuinta mortilor; jarul ei este jar de foc,o flacara a Domnului."
    Sa te bucuri de El si sa fiti nedespartiti,pentru eternitate.
    Fii binecuvântata.

    ReplyDelete
  5. "Isus al meu prieten bun" zicea o cantare pe care o cantam foarte des, atunci cand prietenii acestei lumi ma lasau dezamagit. Dar El, niciodata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, știu și eu cântecul... nu l-am mai auzit de mult timp. :D

      Delete