Versetul zilei

Monday, February 1, 2016

Ești omul meu de suflet!

Acesta este locul din spatele casei lui bunica. (Vara ar fi ieșit mai frumos, mai verde, dar poza e făcută într-o primăvară.)

Una dintre persoanele pe eu le admir este bunica mea.
Cred că abia ieșisem în lume când am întâlnit-o pentru prima oară pe bunica, eu nu îmi amintesc prea multe de atunci, dar am fost prima ei nepoată și cred că m-a iubit și mă iubește mult. Și eu o iubesc. Nu mi-aș putea imagina cum ar fi fost viața mea fără verile pe care le-am petrecut la ea acasă.

Iubesc acel loc. E un loc de vis. O curte mică dar frumoasă, o casă la care totul îmi este atât de familiar. Un loc superb în spatele casei, un câmp verde cu iarbă și cu flori.
Cele mai frumoase momente din viața mea s-au petrecut în curtea bunicii. Îmi amintesc și acum cum mă trezeam vara de dimineață și stăteam pe bancă, razele soarelui mă atingeau iar eu mă lăsam cuprinsă de amintiri...

Bunica m-a înțeles mereu. Mi-ar dorit binele și m-a încurajat.
Să te rogi, mi-a zis de multe ori cu ochii în lacrimi. Să nu te depărtezi de Dumnezeu.

Azi am vorbit cu ea la telefon. Tataia a avut niște probleme, a fost operat și are o infecție. Simțeam cum îi tremură glasul, se abținea să nu plângă. Mi-a zis că speră ca Dumnezeu să se îndure și de ei. I-am zis că sigur Dumnezeu se va îndura.

Nu am mai văzut-o pe bunica de vreo 2 ani și mi-e dor de ea și aș vrea din tot sufletul să pot merge acasă, să pot merge la ea dar tot nu reușesc...una dintre dorințele mele pentru anul 2016 a fost să o pot vedea pe bunica, să merg la ea, și sper ca Dumnezeu să mă ajute să o îndeplinesc.

E o femeie harnică. Chiar și la cei 70 și ceva, aproape 80 de ani ai ei încă are grijă de toate și face mâncare. Doamne, ce aș mânca acum ceva gătit de ea...
Tot timpul s-a preocupat pentru copii ei și le-a dat totul. Le-a trimis mâncare, chiar și celor care nu sunt în România. A făcut totul pentru ei.
Are un suflet bun.
Ea m-a învățat tabla înmulțirii. Ea mi-a spus o vorbă bună atunci când alții nu m-au înțeles. Ea mi-a luat mereu apărarea atunci când cineva mă judeca.

E bătrână, știu că într-o zi va pleca la cer dar nu pot să îmi închipui acea zi. Nu pot...nu știu ce m-aș face fără ea.

Bunica e una din bucuriile pe care le am în viața asta și am vrut să fie amintită pe blogul meu.

Te iubesc, bunica! Ești omul meu de suflet!

18 comments:

  1. Superb loc! Ai o bunica din povesti! Seamana cu a mea! :) cu drag, Ioana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur că și tu ai o bunică așa! Mulțumesc pentru vizită! :)

      Delete
  2. Du-te si viziteaz-o! Oricare ar fi problemele acum,nimic nu poate fi comparat cu regretul acelor vizite nefacute! Nu-ti fa griji, cand ai gandul bun te ajuta El sa le faci cum tb!
    eu nu mai am bunici....am crezut ca o sa ii prind vacanta urmatoare si monentul s-a amanat...pana cand a ramas parerea de rau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din păcat nu mi-am permis să merg, e în celălalt capăt al țării :D dar cu prima ocazie cu care voi putea, voi merge!
      Așa sper că mă va ajuta!

      Îmi pare rău... :(

      Delete
  3. Asa-mi plac povestile cu bunici... <3 te ung pe suflet, nu alta ! Sa-ti traiasca !

    ReplyDelete
  4. Frumoase meleaguri!
    Ești o fericită că ai bunică,să-ți trăiască !
    O seară frumoasă îți doresc,Lavinia!
    Îmbrățișez cu drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc!

      O seară frumoasă și ție, te îmbrățișez și eu! >:D<

      Delete
  5. Ce frumos ai povestit! Mi-au dat lacrimile... Poate pentru că și eu mai am o bunică și nu am mai fost pe la ea de luni de zile...

    Sper să se facă bine bunicul tău și să îi poți vizita cât de curând. Îmi imaginez câtă bucurie le-ai face printr-o simplă vizită, mai ales că ai o relație atât de frumoasă cu bunica ta :)

    P.S. E deosebit peisajul! În ce zonă a țării este?

    ReplyDelete
  6. Mulțumesc :D Da, s-ar bucura mult. Și eu sper să se facă bine.

    În nordul țării :D

    ReplyDelete
  7. Frumos din partea ta să îi dedici o postare și asta fără să fie ziua ei sau altceva :)

    ReplyDelete
  8. Un loc foarte frumos.
    Iar oamenii sfințesc locul.
    Doi ani nu sunt două luni...
    Este cazul pentru o vizită, chair și de numai o zi.

    ReplyDelete
  9. Sper sa ajungi sa iti vezi bunica cat de repede posibil!
    Bunica mea, omul meu de suflet, a murit fulgerator cand eram mica si i-am dus mereu dorul si m-am gandit cat de diferita ar fi fost viata mea daca ar fi trait mai mult.
    Ambele mele bunici au murit cand eram mica si cred ca copiii care cresc fara bunici au multe de pierdut.
    Poza e minunata, ce locuri frumose!

    ReplyDelete
  10. Iti doresc sa ai timp sa te bucuri de ea. O bunica inseamna enorm de mult....
    Eu am avut o bunica minunata din partea mamei care consider ca a fost darul lui Dumnezeu pentru mine, pentru ca de ea a depins toata cresterea mea atat cand eram mica si bolnava si a ajutat-o pe mama sa ma creasca cat si mai ales spiritual. A semanat in mintea si inima mea pe vremea cand eram o mica razvratita toate valorile fundamentale ale credintei, mi-a dat raspunsuri la cele mai ciudate intrebari ale mele, mi-a contrargumentat cu versete din Biblie toate afirmatiile mele ateiste . A avut rabdare cu sufletul meu indurerat si trist. M-a iubit neconditionat....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc.

      Bunica ta pare o femeie minunată. Mă bucur că ai avut așa o bunică.

      Delete