Versetul zilei

Wednesday, February 3, 2016

Tu plângi, iar eu mă consum.

Sursă imagine: http://the-blue-mockingbird.tumblr.com/

Ce simți, suflete, acum ? 

Ce îți dorești de la viața asta? 
Ce vrei de fapt? 
Nu ți-a ajuns cât m-ai chinuit de atâtea ori, doar ia și tu o pauză.

Simt că mă pierd printre dorințe și vise, griji și nevoi, sentimente și amintiri. Simt că cerul ar avea răspunsurile pe care mi-am dorit atât de mult să le aflu, dar acum nu cred că mai vreau să știu nimic. Vreau doar să dispară durerea.

Simt că m-am sfărmat în bucățele, văd cum mă culegi de printre ruine și încerci să mă pui la loc. Lipești bucățică cu bucățică și îmi zici că va fi bine. Dar eu nu mai pot, L. Nu mai pot...

Tu vrei să iubești din nou, oameni, locuri, tu vrei să fii puternică și să treci peste toate. Știu că ai cuvinte de speranță pe buze iar chipul ți-a fost încărcat cu un zâmbet, dar la mine nu te gândești?

Eu port atâtea răni în spate. Eu am vârsta ta, numai că a mea nu e în ani, a mea e în sentimente, sentimente care dor. Știi prea bine că rănile îmi sunt prea amare ca să le mai pot vindeca. Știu că vrei să dai uitării părțile negative, știu că ierți și că zici că ai iertat, dar eu nu uit, eu țin captive toate gândurile, toate lucruri care s-au întâmplat.

Dar...

Nu, stai că nu am terminat. Mai am ceva de spus. 
Nu se va schimba ce simt eu. Dezamăgire îmbibată în tristețe. Fericire îmbibată în amar. Speranță îmbrățișată cu teamă. Cândva simțeam că sunt gol. Acum simt că sunt plin de răni. Nu știu care din variante e mai bună.

Tu vrei să te refaci, să primești oameni în viața ta, dar eu îți spun să ai grijă pentru că știi foarte bine că oamenii pleacă. Azi unul, mâine altul, într-un final eu nu voi mai putea să simt nimic, eu mă voi închide. Uneori simt că o iau razna. Te stresezi prea mult și mă deranjezi. Te gândești prea mult și mă faci și pe mine să mă gândesc. Tu plângi, iar eu mă consum. Ne avem doar pe noi, ce ne vom face? 

Doar ia o pauză, poate va fi bine mâine.

Nu, nu, tu nu înțelegi că eu mai am puțin și clachez? Nu înțelegi că nu voi mai putea simți penru multă vreme? Simt cum intru în ațipire. Le-am adunat pe toate și nu le mai pot ține pentru mult timp. Nu vezi că zilele trec și tot trist sunt? Eu nu mai am forță, eu nu mai am răbdare, eu nu mai pot. Când zic nu mai pot eu chiar nu mai pot, crede-mă.

Ba da, te înțeleg.

11 comments:

  1. Numai Dumnezeu știe ce se află în sufletul fiecăruia cu adevărat chiar dacă pe fața lui se vede poate altceva. Eu unul când am o perioadă în care tremur și mi-e teamă de ce ar putea urma, trag aer puternic în piept, încerc să mă detașez de probleme și să privesc totul ca și cum totul s-ar întâmpla altcuiva. Atunci lucrurile se văd altfel. Soluțiile sunt și ele pe acolo pe aproape. Și nu în ultimul rând, mă gândesc întotdeauna că dacă Dumnezeu mi-a purtat de grijă până aici, o să o facă și mai departe. E prea drept ca să abată asupra mea ceva peste care să nu pot trece. Revenirea poate dura minute, ore sau zile, dar vine ea :P

    ReplyDelete
  2. Sper sa iti fie mai bine,ganduri line si suflet bucuros!poate il ajuti si tu daca nu te mai gandesti asa mult..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc! Da...nu știu câteodată nu mă pot opri când îmi vine gânduri din astea...

      Delete
  3. "Bucurativa în nadejde.Fiti rabdatori în necaz.Staruiti în rugaciune.
    Binecuvântati pe cei ce va prigonesc:binecuvîntati si nu blestemati.
    Bucurati-va cu cei ce se bucura;plîngeti cu cei ce plîng."

    "Nu te lasa biruit de rau,ci biruieste raul prin bine.

    Fiti binecuvîntati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Încerc să aplic, e mai greu câteodată.

      Fii binecuvântată și tu!

      Delete
    2. Draga Lavinia.
      Î-mi cer scuze pentru anonimat.Sunt acelasi Iosif pe care poate l-ai mai citit si pe alte bloguri.
      In plimbarea mea rebela pe "blogosfera" crestina,si nu numai,caut suflete înfometate si insetate de ADEVARUL ELIBERATOR,deoarece traim în obsuritatea necunoasterii si neexperimentarii practice a INVATATORULUI si UNICULUI PASTOR AL BISERICII DUHOVNICESTI.
      Fii binecuvântata.

      Delete
    3. Îmi cer scuze, nu știu de ce am avut impresia că sunteți femeie :D:D

      Fiți binecuvântat!

      Delete
  4. https://www.youtube.com/watch?v=CxgW_RgsHL4

    ReplyDelete