Versetul zilei

Friday, October 7, 2011

As vrea...

Respir, poate ca asta e dovada ca inca sunt prezenta in lumea aceasta nefolositoare, dar eu nu mai sunt de multa vreme aici.Sunt departe, mult prea departe pentru a ma mai intoarce inapoi. A venit timpul sa ma simt libera, sa simt ca apartin unui loc, iar eu nu apartin acestei planete plutitoare, eu apartin unei lumi indepartate la care multi ar visa, dar pentru care prea putini lupta.


De ce nu lupta? Pentru ca se sperie de lupta, se sperie de tot ceea ce inseamna o a 2 a sansa, se sperie de tot ceea ce inseamna viitor, se sperie de tot ceea ce inseamna risc si responsabilitate. Si eu ma sperii, dar lasa-ma azi, pentru ca azi, nu vreau decat sa respir, sa simt ca traiesc si sa las restul lumii deoparte.


As vrea sa ma pot bucura de fiecare minut din viata, fie ca e rau  sau bun, pentru ca viata e doar un abur si in curand se va stinge.As vrea, ca macar pentru ziua de azi sa nu ma mai raportez la altii, ci la mine, si sa vad, eu cate defecte am, eu ce calitati am, ce am facut bine si ce nu. As vrea....

10 comments:

  1. viata este ceva serios ..la asta trebuie sa te gandesti ...lasa tu defectele ...

    ReplyDelete
  2. se poate sa nu o iau in serios prea mult :-? nu m-am gandit la asta...

    ReplyDelete
  3. noi nu ne dam seama,dar fiecare secunda,minut,ora,etc. vonteaza din viata noastra.Viata atarna de un fir de ata nici nu stii cand se va rupe.

    ReplyDelete
  4. ai dreptate, de aceea trebuie sa o apreciem la maxim, si de multe ori nu fac asta..

    ReplyDelete
  5. Şi eu aş vrea atâtea... E foarte frumos ce ai scris. :)

    ReplyDelete
  6. As vrea sa si eu sa ma pot bucura de fiecare minut din viata,doar ca uneori cateva minute ma sperie.

    ReplyDelete
  7. toti avem defecte si toti suntem perfecti dar sa nu uiti un lucru nimeni nu este mai perfect decat tine insuti

    ReplyDelete
  8. ~adelici, cred ca fiecare dintre noi vrem cate ceva, multumesc!

    ~Alissu, si pe mine ma sperie cateodata...

    ~Florea, interesanta afirmatie , chiar imi place.

    ReplyDelete
  9. Cred ca toti vrem mai multe sau mai putine de la viata.
    E bine din cand in cand sa lasi deoparte tot ceea ce te inconjoara si sa te gandesti numai si numai la tine.
    Ca de obicei gasesc doar articole foarte frumoase aici.
    O seara minunata in continuare sa ai>:D< >:D<

    ReplyDelete
  10. multumesc dream la fel iti doresc si tie>:D<

    ReplyDelete