Versetul zilei

Wednesday, October 5, 2011

Lectii de viata!

Eu am invatat din durere ca : 

Toate au un scop, chiar daca pe moment nu vezi decat bezna din jurul tau.
Bucuria isi are timpul ei, si  intotdeauna va intarzia sa vina, dar cand va veni o vei simti cu adevarat.
Viata e mai mult decat un planset de copil, mai mult decat o licarire de speranta, mai mult decat un vis... Fiecare persoana  iti este trimisa cu un scop bine pus la punct.
Dumnezeu intotdeauna este langa tine,chiar daca de multe ori ai senzatia ca esti singur.


A fi fericit nu inseamna a avea doar lucruri bune, ci a iubi din toata inima.
Nici o incercare nu-ti este data ca sa te doboare, toate iti sunt date pentru a te ridica.
Iubirea, iertarea , credinta , pacea, speranta si bunatatea sun baza fericirii.
Nu trebuie sa te compari cu altii, ci cu tine insuti.
Oricat de greu iti este in viata trebuie sa mergi inainte.


Viata este un mister, ce merita sa fie dezlegat.
Odata cu iertarea vine si pacea in inima ta.
Acolo unde lipseste dragostea lipseste si Dumnezeu, iar acolo unde lipseste Dumnezeu, totul e pustiu.
Eu am invatat, dar pentru a invata a trebuit sa trec prin suferinta si sa supravietuiesc.

11 comments:

  1. Acesta postare mi-a placut enorm de mult...ai invatat destule si inca mai ai de invatat,pentru ca din ceea ce ni se intampla invatam mai mult. Te imbratisez cu mult drag.

    ReplyDelete
  2. Ce frumos! E de retinut si de recitit din cand in cand.

    ReplyDelete
  3. ce frumos...m-a incurajat tare ce am citit...sa fii fericita

    ReplyDelete
  4. Multumesc! Am impresia ca Dumnezeu m-a trimis azi pe blogul tau sa citesc aceste lucruri si chiar daca mi se potrivesc de minune nu imi schimba starea:|

    ReplyDelete
  5. ~gabriella, ma bucur ca ti-a placut aceasta postare, toata viata vom avea ceva de invatat si cred ca tot nu va fi de ajuns.

    ~Denisaaa,sper in cat mai multe zambete!

    ~Denisa,cu placere.

    ~Addicted to ...you, ma bucur ca te-a incurajat!

    ReplyDelete
  6. Frumos, frumos!:D Keep going on!

    ReplyDelete
  7. Multumesc pentru aprecieri dar...noi glumeam cu volumul :) nu va fi prea curand

    P.S. foarte frumos si adevarat

    ReplyDelete
  8. Da stii ca esti foarte invatata...?! :)
    Dumnezeu sa te ajute sa fii calauzita numai prin Iubire...

    ReplyDelete
  9. eu am vrut sa daruiesc toata dragostea mea si am fost respins :(

    ReplyDelete