Versetul zilei

Monday, October 24, 2011

Citeste, daca vrei! ☺


Am primit o leapsa insotita de un premiu de la Robert N, si o leapsa cu intrebari, de la Crisa,  le multumesc frumos la amandoi !

Sa vedem, cea de la Robert zice asa:
The rules for this award say I'm supposed to tell you seven things about myself.
7 things about me :
Imi place sa privesc cerul noaptea, cand este senin si sa numar stelele!
Imi doresc sa ma pot bucura de toate momentele din viata, fie bune sau rele.
Iubesc viata, si cred ca este cel mai minunat dar pe care l-a primit.
Nu-mi place sa fiu mintita.
Ador ciocolata si inghetata cu caramel sau capucino.
Mi-e frica de timp.
Mi-e frica de mine.

Cea de la Crisa zice asa :
"M-am gândit. Momentul în care vrei să cunoşti cu adevărat pe cineva dar poţi să-i pui o singură întrebare, care e aceea?
Întreabă-ţi prietenii, părinţi, bloggerii preferaţi, întreabă-mă pe mine. Să zicem că e un fel de leapşă.

Eu întreb pe : Lavi H. Cum ţi s-a părut când te-ai îndrăgostit prima oară? "
Prima oara, este acum,cred ca abia acum am aflat cum e sa te indragostesti cu adevarat, si mi se pare ca acest lucru mi-a schimbat intreaga viata, a facut-o sa fie plina de culoare, fara teama. M-a facut sa pretuiesc mai mult tot ceea ce am.Un moment magic, dar care in loc sa se termine creste pe zi ce trece tot mai mult.

La randul meu , va intreb pe voi :
Denisa : Daca ai putea schimba ceva la tine, ce ai schimba? 
El CiD : Daca ti s-ar da o a doua sansa in viata, ce ai face?  
Florin  : Daca ai putea lua ziua de astazi de la capat, ai face aceleasi lucruri pe care le-ai facut si astazi? 
Alissu  : Daca trecutul tau ar fi fost diferit, crezi ca ai mai fi devenit persoana care esti acum? 
Mallina: Care ar fi cele 3 lucruri pentru care i-ai multumi lui Dumnezeu ca ti le-a dat? 
Crissa : Ce este viata pentru tine? 
Nymphetamine: Cum te-ai descrie intr-o propozitie? 
Calator spre infinit : 3 lucuri care te definesc? 
Florea: Tu chiar razi tot timpul?
Premiul merge la persoanele mentionate mai sus.


10 comments:

  1. da rad tot timpul ..de ce ?pt ca indiferent de consecinte fie ele bune sau rele trebuie sa radem ..trebuie sa ne bucuram de acel moment ...dc sa nu rad si mai tarziu sa regret cand pot sa o fac..recunosc am avut si pierderi din cauza aceasta si am fost si criticat dar mi-am vazut de viata....am tinut fruntea sus si am ras.....si crede-ma ca ma simt foarte bine ....

    ReplyDelete
  2. sunt o persoana foarte negativista...

    ReplyDelete
  3. Ce as schimba la mine?
    Nu stiu ce as schimba dar stiu ca daca as putea sa incep totul din nou as pastra doar unele parti din mine.

    ReplyDelete
  4. a si multumesc pentru premiu :d

    ReplyDelete
  5. da as fi facut aceleasi lucruri...

    ReplyDelete
  6. am raspuns provocarii tale :).
    mutlumesc pentru premiu!

    ReplyDelete
  7. Daca trecutul meu ar fi fost diferit,cu siguranta nu as mai fi fost la fel ca acum.[Tu stii bine cum as fi vrut sa fie trecutul meu...].

    ReplyDelete