Versetul zilei

Thursday, October 20, 2011

Muzica inimii!

Undeva in organismul nostru, intr-un coltisor ascuns se afla inima. Ea bate in fiecare secunda, iar aceasta este muzica prin care noi atingem viata in fiecare zi. Nu sunt prea convinsa de faptul ca noi ne dam seama de acest mic organ, ce indeplineste atat de multe functii...
Fara aceasta muzica a inimii nu am mai fi fost in viata acum.

Dar, v-ati intrebat vreodata cine canta aceasta muzica a inimii? Nu intamplator, am pus la descrierea de la " despre mine" aceste cuvinte: " Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca i-a poruncit inimii mele sa mai bata si astazi!" , ci le-am pus pentru ca asa simt. Pentru ca stiu ca dincolo de acest organism, se afla Creatorul. El este cel care compune aceasta muzica a inimii fara de care noi am fi stinsi.

Daca inima ta inca mai bate, multumeste-i lui Dumnezeu pentru acest lucru, pentru ca El nu este dator sa te tina in viata dar totusi o face in fiecare zi.

10 comments:

  1. Sunt mulţi cei care nu simt această muzică. Şi e tare păcat să pierzi asemenea note.

    ReplyDelete
  2. frumos, la asta nu m-am gandit:)

    ReplyDelete
  3. Superb punct de vedere :)
    Bravo :X

    ReplyDelete
  4. Dumnezeu, Dumnezeu nu se amesteca niciodata intre noi, ne-a oferit tot acest creator, doar ca noi trebuie sa facem muzica, nici un om nu canta lafel ca propria-ti persoana !

    Dumnezeu a dat inima, dar nu ti-a zis cum sa o folosesti ! Un fel de Dumnezeu iti da, dar nu iti pune in sac !

    ReplyDelete
  5. Multumim, Doamne, ca tu ne transformi inima in fiecare zi!

    ReplyDelete
  6. adelici,
    este adevarat!

    alissu
    >:D<

    C.L.M.
    pentru toate exista un inceput :)

    Flyerboy,
    ma bucur ca ti-a placut.

    Ioanide,
    asa este...

    Symona,
    Amin.

    Giuliii,
    multumesc! >:D<

    ReplyDelete
  7. Foarte frumos/
    Asa ne`a spus si profu de religie.
    pe mine sincer mai impresionat :):x

    ReplyDelete