Versetul zilei

Friday, October 14, 2011

Cineva sus in cer ma iubeste!

Cineva sus in cer ma iubeste, sunt sigura de acest lucru, pentru ca in fiecare clipa din viata El este langa mine.
Cand ma simt singura, stiu ca El este acolo. Nu il vad dar il simt prin credinta.
Cand nimeni nu ma intelege, stiu ca El ma intelege si ma accepta asa cum sunt.
Cand nimeni nu ma crede, stiu ca El crede in adevarul meu.
Cand toti ma parasesc stiu ca El ramane langa mine.
Cand durerea este prea mare stiu ca El ma ajuta sa o pot duce pana la capat.

Cineva sus in cer te iubeste, esti sigur sau te indoiesti? 

8 comments:

  1. Si eu sunt sigura,si e prea frumos.

    ReplyDelete
  2. Sigur e cineva acolo sus :). Pentru toţi.

    ReplyDelete
  3. Sunt sigura !!! Ma iubeste,El ne iubeste pe toti!

    ReplyDelete
  4. IMI PLACE CUM GANDESTI!!!El ne iubeste pe toti...si eu am simtit asta, tocmai am scris pe blog aseara..
    Sa ai parte de o zi perfecta!O sa te mai caut!

    ReplyDelete
  5. eu sunt sigura de asta dar uneori mai uit.

    ReplyDelete
  6. Sunt mai mult decat sigur!! :)

    O zi frumoasa !!

    ReplyDelete
  7. nimic nu este intamplator in viata...

    ReplyDelete