Versetul zilei

Tuesday, October 18, 2011

Esti cineva!

Uita-te, tocmai ai intrat pe acest blog, ai fost curios poate sa vezi ce se afla aici, sau poate ai fost doar un vizitator ce parcurge in fiecare zi printre aceste randuri.
Ei bine, astazi ai intrat la tanc, stii de ce? Pentru ca mesajul zilei de astazi face referire exact la tine!
Esti cineva, stiu ca ai un nume, stiu ca ai o viata privata acolo undeva departe de aceasta lume virtuala, despre viata aceea vreau eu sa-ti vorbesc. De ce? Pentru ca viata este cel mai important dar pe care l-ai primit, iar astazi cineva m-a informat ca tu nu-l  apreciezi. Eu nu stiu de ce, dar totusi vreau sa-ti spun ca aici si acum, se afla solutia rezolvarii tale.


Ai un gol in inima? Te lupti cu probleme financiare? Te simti dat la o parte de cei din jur?  Te simti singur? Crezi ca nimeni nu te vede?  Gresesti. Cineva te vede, Cineva vede viata monotona pe care o traiesti zilnic. Te trezesti dimineata, alergi grabit toata ziua , si tot asa, pana cand obosesti. Dar stai linistit, pentru ca solutia rezolvarii tuturor problemelor tale se afla chiar aici. De fapt, a fost mereu in fata ta, dar probabil ai fost prea ocupat ca sa o poti vedea. Nu-i nimic, m-a trimis pe mie sa-ti deschid ochii astazi, solutia rezolvarii tale, nu e timpul, nu sunt banii, nu sunt oamenii... ci Dumnezeu.


Esti surprins? De ce? El te cunoaste mai bine ca oricine si doreste ca tu sa te simti liber si sa te bucuri de fiecare minut din viata ta, da-i Lui problema Ta!

15 comments:

  1. nu vreau sa fiu rautacios ( desi toata ziua se primea ca ranesc persoanele de linga mine), dar tu ai ceva cu religia?
    Adica vre-o secta, oarecare invataminte? Pentru ca, na, nu sunt ateist, dar ma supara persoanele care talmacesc biblia. Ea trebuie sa ramina asa cum e ea si simtita cu inima, nu bagata pe git de unu din strada.

    ReplyDelete
  2. Da ,stiu ca Dumnezeu este mereu cu mine. Dar poate ca,asa cum ai spus si tu,nu Il observ ,nu am timp sau nu vreau sa am timp . Dar ar trebui sa imi fac ..

    ReplyDelete
  3. Postarile tale ma linistesc sufleteste!

    ReplyDelete
  4. Duminica la biserica mi s-a spus "Esti atat de mare cat te rogi". Acuma vii tu cu acest articol...

    ReplyDelete
  5. oare cum te simti cand vorbeste Dumnezeu prin tine ? :)) stim toti ca esti fericita si urata :P

    ReplyDelete
  6. frumos... ce mai faci lavinia, cum mai esti?

    ReplyDelete
  7. Denisaaa
    ma bucur sa aud asta :)

    Alien,
    nu talmacesc Biblia, si daca nu iti place ce scriu nu trebuie sa citesti. Eu vorbesc despre Dumnezeu, iar daca esti ateu sau nu, nu este problema mea.Eu nu bag nimic la nimeni daca la asta ai facut tu referire. Cine vrea citeste, cine nu , nu citeste.Si nu are nici o legatura cu religia sau cu vreo secta ce am scris eu.

    Alissu
    multumesc:*

    Julieta a
    sa sa faci :)

    Flyerboy,
    ma bucur sa aud asta :)

    FreeSeoDesign,
    asta e de bine?:D

    tomavasi, bine ar fi ca intr-adevar El sa vorbeasca prin mine.

    Adda, multumesc pt vizita, sunt bine, tu esti bine?

    ReplyDelete
  8. Frumoase randuri, chiar si pentru un cusurgiu ca mine :D

    ReplyDelete
  9. ma bucur ca ti-au placut :))
    cusurgiu?:))

    ReplyDelete
  10. cat imi place citatul pe care il ai in antet ...

    ReplyDelete
  11. Ma bucur ca mai exista oameni care cred in Dumnezeu.Felicitari draga mea pentru blog:*

    ReplyDelete
  12. ohhh,shieeet am trezit polemiiici =D
    nu trebuie sa reactionezi asa de rau la pareri. nu degeaba mai tii blog, invata asta.
    nu am zis cu rau, doar am si eu o parere, ca deh, suntem democrati sau ce mah =D
    keep it easy and live youre life however you want. it's your choise . keep goin cu ceea ce faci ca e ok intr-un final.

    ReplyDelete
  13. ps: in chestia cu regula aia stupida de drepturi, pai sa stii ca nu ai dreptate. cind o sa detii un host, si o sa ai drepturi de autor o sa ai tot dreputl sa le deplingi. dar, cum zice maniak " sh poh"

    ReplyDelete