Versetul zilei

Saturday, October 15, 2011

Ploua incet!

Ploua incet, cad picaturi de apa la pamant, aluneca pe geamul meu pana ce ajung sa se topeasca. Ploua incet, ploua afara, ploua si-n suflet? Tacere. Se stinge lumina cenusie ce rasarise de undeva din departari si totul se intuneca cu rapiditate. Raspunsuri, fara intrebari.


Aud o voce, care imi spune ca toate au un rost, toate au o directie, dar eu am ramas impotmolita in noroiul lasat de ploaie ce s-a prins ca un scai de mine. Si ce sa fac acum?
Ploua incet, si ma indrept spre infinit, iau aripile unui porumbel si ma prind de ele, ma duce in zbor acum, la Tine.Dar nu te pot vedea Doamne, pe Tine  pot doar sa te simt. Poate ca raspunsul Tau a fost nu, de ce n-am ascultat de Tine?


Vad o lacrima, se pregateste sa vina, dar nu-i dau voie. Nu azi, nu acum.

18 comments:

  1. Asta este omul facut sa greseasca,sa nu asculte,sa invete din greseli.

    ReplyDelete
  2. nu azi,nu acum,nu maine,niciodata!
    frumos :x

    ReplyDelete
  3. o mie de ginduri si nici un raspuns ...
    ploua si-n suflet - ploua odata cu anotimpul de afara si cu retrairile sufletesti !

    ReplyDelete
  4. Lasa ploaia sa fie doar dincolo de geam. Aici ninge!

    ReplyDelete
  5. Orice strop de ploaie își are rostul său, uneori doar pt a ne oferi unele răspunsuri sau o perioadă de liniște,de a medita sau regândi unele aspecte ale vieții.

    ReplyDelete
  6. Bravo Lavi...un articol ce m-a impresionat.Felicitari.

    ReplyDelete
  7. multumesc tuturor >:D<

    El CiD ADEVARAT AI SPUS!

    Zana, as vrea sa ninga si la minee!

    Nymphetamine cam greu:D

    Alissu asa este.

    ReplyDelete
  8. N-ai vrea sa ninga..ca e atat de frig..brrrr.

    ReplyDelete
  9. wow :| Genial.
    Pai sa nu ii dai voie!!! Nu are rost!!

    ReplyDelete
  10. TRECATOARE PRIN PLOAIE, de ce conteaza? Nu sunt ortodoxa.

    ZANA pai, si la mine tot frig e, e aer ca de iarna...asa ca ce mai conteaza? macar o ninsoare:X
    ca mi-e dor de zapada:D (pt prima oara in viata:)))

    FLYERBOY am sa incerc :)

    ReplyDelete
  11. Frumos..:)
    îmi place şi poza:)

    ReplyDelete
  12. Nu o lua ca pe o jignire, pur si simplu vad ca il iubesti atat de mult pe dumnezeu , si imi place cum scrii , dar pentru mine conteaza, ma rog e complicat :))).Nu te gandii ca fac discriminare sau a sa .. ci pur si simplu...

    ReplyDelete
  13. Da, il iubesc pe Dumnezeu. Si scriu despre El pentru ca si altii sa vada cat de minunat este EL.
    NU am luat-o ca pe o jignire, si eu sunt curioasa uneori in privinta religiei altora, dar cred ca pana la urma religia este doar o eticheta pusa de oameni.

    ReplyDelete