Versetul zilei

Sunday, October 30, 2011

Sfarsit de octombrie...

E sfarsit de octombrie si nici in aceasta luna nu am reusit sa ma imprietenesc cu timpul, eu am tot incercat dar el a fugit de mine , am decis insa sa-l pretuiesc mai mult. Am realizat ca viata nu este decat praf si pulbere, si vreau sa ma asigur ca atunci cand va disparea, si inima imi va inceta sa mai bata, sa fiu sigura ca am facut totul corect.


Dumnezeu ne-a dat viata cu un scop, si ne-a invatat cum sa traim dandu-se pe El ca exemplu, dar noi ne-am ales alte modele, ne-am indepartat de tinta reala si am ales alte drumuri. Nu stiu cat de tare l-am suparat prin asta, dar stiu ca la El vom gasi mereu iertare, atunci cand vom fi sinceri...
Asa ca , am sa-l las astazi pe Dumnezeu sa-mi atinga  sufletul si sa schimbe tot raul din mine, am sa las tristetea sa-mi bata la geam dar n-am sa-i deschid,  am sa las magia copilului din mine sa traiasca.

Am s-o las pe octombrie sa plece...

24 comments:

  1. ...totul corect este imposibil, dar trebuie să încerci, ca să reuşeşti ceva din asta...
    ...dumnezeirea este in noi, iar noi putem sau mai puţin putem, să o lăsăm pe aceasta să lucreze pentru curăţare...
    ...da, copilul din tine trăieşte.

    ReplyDelete
  2. Ce sa mai spun...nimic de spus:)
    Frumos,asa ca sufletul tau:D

    ReplyDelete
  3. Viața este primul nostru talant, pe care însă îl folosim prea puțin.
    Mâna Domnului să fie peste tine!

    ReplyDelete
  4. Nu paria...
    De multe ori corect nu este sinonim cu bine...

    ReplyDelete
  5. Salut. Un raspuns legat de postarea la provocarea de pe blogul meu "Life in Pictures" : se poate posta doar duminica si lunea. Apoi se inchid inscrierile. Multumesc frumos si te astept.

    ReplyDelete
  6. Ca intotdeauna ai postat ceva frumos .Sti Lavi ce iubesc eu mai mult pe lumea asta...pe Dumnezeu si viata.

    ReplyDelete
  7. Cat de frumos !! Am mai zis si o sa mai zic asta!! Postarile tale ma linistesc sufleteste!

    ReplyDelete
  8. Imi inspiri credinta! si cand vin acasa,dupa ce persoane din jurul meu incearca sa ma convinga ca nu exista Dumnezeu, vin si citesc ceva scris de tine,sau sun un prieten care poate sa ma calmeze si sa ma aduca ce drumul cel bun,dar cum el nu poate vorbi mereu la telefon..

    ReplyDelete
  9. De fiecare ddata cand ma intorc acasa dintr-un anturaj in care se vorbeste ca nu exista Dumnezeu,vin acasa si te citesc pe tinesau sun un prieten bun sa ma aduca pe drumul cel bun,dar cum el nu poate raspunde mereu la telefon,ma refugiez in blogul tau:)

    ReplyDelete
  10. Frumos, o saptamana usoara si un inceput de noiembrie perfect!

    ReplyDelete
  11. :) s-a dus si a 2 a luna de toamna:)

    ReplyDelete
  12. dmd,
    Da, doar ca am vrut sa spun sa fac totul bine, in sensul ca sa ajut, si sa seman cu El. Cu siguranta perfectiune nu am sa ating.Asa e , trebuie sa incerc.

    Ciprian ,
    multumesc!

    B.D.
    Frumoasa fraza, si cam trista. Cred ca o voi nota in agenda mea :D

    Catalin,
    asa este, dar aici cred ca e sinonim cu bine, pentru ca eu la asta m-am referit.

    Costin,
    Multuemsc pentru informatie.

    Gabriella,
    ma bucur sa aud asta.

    Flyerboy,
    sincer ma bucur :)

    Mihai,
    asa sa faci :)

    Zana,
    n-ai idee cat m-am bucurat cand ti-am citit comentariul :)

    Cris-Mary,
    multumesc, la fel iti doresc si tie!

    ReplyDelete
  13. Octombrie pleaca, dar vine fratele mai mare noiembrie sa ne pregateasca pentru iarna; totul face parte din ciclul vietii, daca nu putem opri timpul, macar sa trecem prin el cu folos.
    Sa ai un sfarsit de toamna senin!

    ReplyDelete
  14. adica , carei faza cu al3-lea pe contrasens:))?

    ReplyDelete
  15. nu ai intels eu ma aflam in autocar in drum spre buzau pentru ca acolo urma sa am meciul ...si era o discutie intre mine si colegul dupa scaunul celalant atat:))...

    ReplyDelete
  16. draga, mea, gandesti si scrii cu o candoare rar intalnita...traieste viata, asa cum este ea. nu-ti face planuri, vei invata din mers. lumea e o jungla si nu spun asta sa te sperii :) si Dumnezeu nu stiu cat de mult tine la noi. cred ca mai degraba se razbuna...viata e foarte scurta, adevarat. mai degraba nu-i nimic de ea. daca stii perfect ca suntem muritori, atunci vei face totul asa cum trebuie.
    cele bune!

    ReplyDelete
  17. Dumnezeu nu se razbuna, El nu este ca noi, oamenii, noi ne razbunam, El e plin de indurare si bunatate. Daca ne pedepseste cand gresim o face din dragoste nu din razbunare, la fel cum un tata isi pedepseste copilul.

    ReplyDelete
  18. ma regasesc in multe din gandurile tale.

    ReplyDelete