Versetul zilei

Monday, October 10, 2011

Leapsa ... si 3 puncte

Am primit si eu o leapsa de la Flyerboy, grea leapsa :D

1.Îţi zic în vre’ un fel?
Lavi H. :))

2.Cum ne-am cunoscut?
Pe blog :)  cred :D

3.Vorbim des?
da, din 5 in 5 secunde ;;) :))  adica deloc :d

4.Suntem prieteni?
cei mai buni :))

5.Numele tău din telefonul meu?
Nu exista :)

6.Petreci timpul cu mine?
Poate cand vom ajunge pe luna:)

7.Vrei să vorbim mai des?
depinde.

8.Vrei să te îmbrăţişez?
daca vrei tu :) nu ma supar :P

9.Ce suntem noi?
2 ciudati :))

10.Am încredere în tine?
tu in mine?  sa nu ai! :)))

11.Eşti important pentru mine?
hmm, prima de la coada :))

12.Te iubesc?
logic:X :)))  ( glumesc :D )

13.Te gândeşti la mine?
cand intru pe blogul tau, automat ma gandesc la tine:)))

14.Adevărul este că….
am chef de glume :D

15.Cea mai bună trăsătură?
a mea? sau a ta?

16.Crezi că trebuie să dai asta şi celorlalţi?
Da, lui Alissu. :)

P.S. Multumesc pentru leapsa Flyerboy >:D<

7 comments:

  1. Mersi si eu ca ai acceptat-o!!
    PS : In curand omenirea se va muta pe luna :))

    ReplyDelete
  2. cand incepem sa ne facem bagajele ?:))

    ReplyDelete
  3. Hi hi:) Nu stiam ca ai mai primit`o.:) Nu e nevoie sa o faci din nou, am dat-o mai departe doar persoanelor speciale.>:D<

    ReplyDelete
  4. multumesc frumos >:D< ca te-ai gandit si la mine.

    ReplyDelete
  5. jajaja:)) foarte faine răspunsurile:))

    ReplyDelete