Versetul zilei

Friday, October 7, 2011

Nu sunt perfecta...

Eu nu sunt perfecta si nici nu caut perfectiune. Sunt om, si gresesc, poate ca gresesc de prea multe ori si iert de prea putine ori. Daca ma uit la mine nu pot sa va dau nici un exemplu, dar eu ma uit la El, si vi-L dau pe El exemplu. Poate ca unii dintre voi nu intelegeti de ce tot vorbesc despre Dumnezeu, dar eu astazi va spun asa:
Daca n-ar fi fost Dumnezeu, nu numai ca n-as fi existat dar n-as fi ajuns niciodata pana aici, n-as fi ajuns sa fiu ceea ce sunt astazi.


El a avut mereu  grija de mine, credeti voi ca, oamenii chiar provin din acea teorie a evolutiei?Numai gandindu-ma la mine, la cum este organismul meu, la cum pot gandi, la cum pot simti....
Toate sunt lucruri necunoste pentru noi, le cunosteam numai in parte, dar oare de ce deseori evem senzatia ca il cunoastem pe Dumnezeu?  Ne permitem sa injuram pomenindu-I numele desi nu stim cu ce avem de-aface.
Cunoasteam noi dragostea Lui?


Pentru ca de multe ori zicem ca iubim, si de fapt nu suntem in stare sa iertam. A iubi nu inseamna a iubi doar pe cine vrei tu, ci pe oricine... El asa a facut.S-a daruit pe Sine.
Credeti ca asta e ora de religie?  Nu, asta e parte din realitatea pe care o traim zilnic.
Eu nu sunt perfecta si nici nu caut perfectiune, sunt om si gresesc dar continui sa invat si sper sa reusesc. Tu faci la fel?

6 comments:

  1. cn a spus ca perfectiunea este si frumoasa?

    ReplyDelete
  2. Tot timpul imi dai de gandit.Si e bine.:|
    Ai zis ca a iubi nu inseamna sa iubesti doar pe cine vrei tu...ci pe oricine.Ceea ce eu nu sunt in stare sa fac.
    FRUMOS!

    ReplyDelete
  3. Perfectiune? Nici de cum nu caut asa ceva..

    ReplyDelete
  4. nimeni, dar nu e vorba de perfectiune in textul meu.

    nu am vrut sa scot in evidenta perfectiunea...

    ReplyDelete
  5. Off god poza aia este facuta pe podul Carol din Praga. Cat pot sa iubesc acel poddd....Vreau inapoi acolo.

    ReplyDelete
  6. mie mi-ar place sa ajung macar odata acolo:))

    ReplyDelete