Versetul zilei

Thursday, October 13, 2011

Ma pierd...

"Iti multumesc pentru speranta ce o am in aceasta viata ca intr-o zi voi fi in cer, unde lacrimile pier!"

S-au dus zilele in care ma jucam cu ursuletul de plus si-mi ziceam  ca totul va fi bine, (de fapt nu am avut parte de acele zile dar sa zicem.)S-au dus zilele in care soarele ardea cu putere si dincolo de el atarna speranta mea, au plecat si nu a mai ramas nici una din ele.

Ma simt ca intr-o cusca, fara nici o scapare si nu mai inteleg nimic din tot ce viata imi pune in drum. M-am saturat de intrebari caci numai atat am. Stiu insa, ca El este cu mine, mereu a fost, mereu va fi. Stiu ca mi-a pregatit un loc acolo sus in cer si ca intr-o zi imi va sterge lacrimile si ma va lua la El.

Ma pierd intr-o lume plina de necunoscuti si nu mai stiu incotro sa alerg, m-am saturat sa ma prefac ca totul este bine cand de fapt lucrurile nu stau chiar asa. Si nu ma plang ci doar vorbesc...

Aveti grija la acest blog, pentru ca plagiaza, am avut surpriza de a-mi regasi acest articol acolo, si cel anterior. Dar sunt si ale altor persoane, deci aveti grija.

10 comments:

  1. Lavinia, nici sa nu-ti bati capul cu acel blog.
    Daca plagiaza, inseamna ca esti pe drumul cel bun, inseamna ca articolele tale sunt bune.
    Blogurile ce plagiaza sunt penalizati de catre motoarele de cautare, cu alte cuvinte tu nu vei fi afectata.

    ReplyDelete
  2. Multumesc pentru comentariu, :)
    sper sa nu fiu afectata, nu vreau sa ma enervez din cauza asta. La urma urmei stiu, ca eu am scris, si sunt impacata cu mine :)

    ReplyDelete
  3. De acord cu FreeSeoDesign . Nu-l lua in seama. Stii doar ca scrii foarte bine!!! Restul e can-can :))

    PS : Eu :O:O: Smecherii? Cum sa ma las de ele? :)) Le am in sange .

    ReplyDelete
  4. Şi eu gândesc trist, da' tu chiar gândeşti trist.

    ReplyDelete
  5. Alaturi de Dumnezeu mereu e bine...

    ReplyDelete
  6. Si mie mi-a furat postarile.ar trebui facut ceva cu acest blog.
    oricum cat despre postare e foarte frumoasa.imi aduce aminte de copilarie :).

    ReplyDelete
  7. Daca El este langa tine, nu te mai ingrijora.Totul este in siguranta! Ganduri bune cu pace din Vrancea draga mea!

    ReplyDelete
  8. Urat din partea ei ca plagiaza:)

    ReplyDelete
  9. macar daca copiaza o postare sa zica si sursa :|

    ReplyDelete
  10. ..pai daca vrei sa intreprinzi ceva, ai face bine sa apelezi in prima faza la o prtectie, gen Common ( http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ro/ ) Dupa care au ei grija :)

    ReplyDelete