Versetul zilei

Monday, October 17, 2011

...Feelings...

Aici, si acum, simt viata... E pe undeva foarte aproape de mine dar nu ma lasa sa o ating. Am senzatia ca fuge de mine dar nu stiu de ce. Nu conteaza, m-am oprit din drum special pentru ea, pentru a o intreba :" Unde pleci viata? De ce te duci? "
Dar nu mi-a raspuns, si-a vazut mai departe de drum.


Simt, aici si acum, simt iubirea, o am si nu ma satur sa o strang in brate, o vreau mai mult.Ciudat, dar nu prea mi-e impartasita. Doar anumite persoane o pot vedea. "Stai, opreste-te!"  i-am spus, caci am vrut ca sa o intreb: "De ce lumea nu te vede?  Esti invizibila cumva? "
Dar nu mi-a raspuns, si-a vazut si ea de drum.


Apoi am inteles, viata fuge de mine, pentru ca e limitata, trebuie sa o pretuiesc. Iar oamenii nu pot vedea iubirea, pentru ca au inima impietrita. Totusi, mai am o intrebare , de data aceasta pentru tine : " Tu simti viata? Tu poti vedea iubirea?"

10 comments:

  1. Da. Eu simt viata. Din plin! Si iubirea la fel!!!

    Superba postarea ta :X

    ReplyDelete
  2. Gabrielle Rose ma bucur ca iti place :)

    Denisa, toate la timpul lor!

    Flyerboy ma bucur sa aud asta!

    ReplyDelete
  3. foarte frumos noul aspect.:):X
    inca nu pot simti viata si nici nu pot vedea iubirea din plin acum,nu acum,dar poate maine da.nu se stie :)

    ReplyDelete
  4. Viata am simtit-o la maxim..
    Iubirea deocamdata prefer sa nu o am prin preajma.

    ReplyDelete
  5. am reusit sa vad iubirea.. odata...

    ReplyDelete
  6. Fain header, vad ca si poza de la profil ai schimbat-o..ceva se intampla cu tine :) ceva bun cred. Poate fi doar o inspiratie pozitiva, si tot e bine :)
    Eu simt si viata, ma bucur de ea simt si iubirea, si cu bune si cu rele, dar asta nu face decat sa ma determine sa pretuiesc mai mult si sa pasesc mai agale pe ..drum :D

    ReplyDelete
  7. Denisaaa,
    ma bucur ca iti place noul aspect :)

    ZhaO
    INTELEG...

    Nymphetamine,
    poate o vei mai vedea...

    Gnguritu
    ma bucur ca le simti pe amandoua, nu stiu daca se intampla ceva cu mine, cred ca nici macar nu mi-am dat seama...
    :D

    ReplyDelete