Versetul zilei

Friday, October 28, 2011

Frunzele nu vorbesc!

Privesc pe geam. Afara totul pare sa fie cuprins de un fior rece si  nesemnificativ, dar eu nu ma satur sa privesc  frunzele ce se misca incet pe deasupra tulpinii copacului. Brusc, imi vine un gand:
" Daca frunzele ar putea vorbi?" 


Oare ce mi-ar spune? Mi-ar spune despre viata lor scurta si firava? Mi-ar spune despre Creatorul lor? Sau poate m-ar intreba ce este iubirea, si de ce ele nu o pot simti?
Dar, vremea se inrautateste si frunzele cad la pamant, incet si fara nici un fosnet. O voce se aude, cu drag imi sopteste: " Copile, trezeste-te, frunzele nu vorbesc, ele nu sunt decat un vis!"

P.S. Va rog, daca vreti sa votati la polul din dreapta sus, va multumesc!

22 comments:

  1. Iubirea frunzelor este Soarele...
    Superb textul :)

    ReplyDelete
  2. ma bucur ca ti-a placut, multumesc!

    ReplyDelete
  3. "Daca frunzele ar putea vorbi?Sau m-ar putea intreba ce este iubirea,si de ce ele nu o pot simti"?
    Suna palpitant...e mirific modul cum te-ai expus in randurile tale!Prea frumos pentru a putea fi explicat,vorbit...poate doar gandit,simtit,asa cum tu ai facut-o!

    ReplyDelete
  4. cred ca frumzele ar spune cum este sa mori si sa renasti urmatorul an:)

    ReplyDelete
  5. ALDEA CIPRIAN
    multumesc , chiar am simtit...

    Nymphetamine,
    asa este :)

    Flyerboy,
    multumesc!

    ReplyDelete
  6. Frumoase gânduri!
    Un weekend excelent!

    Te pup.

    ReplyDelete
  7. Draga mea,eu cred ca frunzele vorbesc,numai ca ,nu putem noi sa le auzim....!:)))sau poate nu ne dorim..! poate uneori suntem prea grabiti sau prea cuprinsi de cotidian.Tu insa cu sufletul sensibil ai sesizat sublim acest aspect si ai intuit ce ar putea spune "frunzele" atunci cind parasesc coroana copacului ce le-a crescut.Sa ai zimbete copile pe chipul tau,mereu!

    ReplyDelete
  8. ELENA,
    multumesc, un weekend excelent iti doresc si tie!

    Gabrielle Rose ,
    multumesc :)

    MEG55 ai dreptate, multumesc pentru aceste cuvinte :) si tu sa ai zambete pe chip :)

    ReplyDelete
  9. Si frunzele simt iubirea, soarele le rasfata si le incalzeste vantul le mangaie, stropi de ploaie le saruta, totul e facut din iubire inclusiv frunzele. in viata lor scurta sunt iubite.

    ReplyDelete
  10. emotional ,si atit de semnificativ ,un gind gingas o emootie de tomamna !

    ReplyDelete
  11. La urma urmei si oamenii sunt tot niste frunze...

    ReplyDelete
  12. nu mam gandit dar probabil mi`ar spune multe lucruri...

    ReplyDelete
  13. Întreabă-le pe frunze orice ,ele îţi vor spune şi te vor mângâia. Eu deja am vorbit cu ele :)

    ReplyDelete
  14. Frunzele pot vorbi ,prin limbajul lor si doar ele se pot auzi ,insa noi putem doar sa ne imaginam :)
    Superb .

    ReplyDelete
  15. Frunzele atunci cand cad se descompun si hranesc solul, unde traieste acel copac, ce scoate alte frunze !

    p.s. Ele mor pentru a se naste altele !

    ReplyDelete
  16. Carolina,
    multumesc, la fel iti doresc si tie :)

    Florin Alexandru I.
    ciudat :) interesanta afirmatie :)

    Denisaaa,
    cu siguranta.

    Irina Constantin,
    ce frumos :)

    Alee.Mee,
    asa este , multumesc!

    Catalin,
    corect...

    Ioanide,
    adevarat ai spus.

    ReplyDelete